mboost-dp1
5.000.000 point - Der er stadig fart på!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
I dag har vi den 24/8. Det er dermed præcis 2 måneder siden vi rundede 3.000.000 point. Det svarer til 33.333 point pr. døgn i gennemsnit over de 2 måneder. For tiden ligger vi (nok mest på grund af Satcom) på 41.000 point pr. døgn. Så det er da positivt at vi i øjeblikket kører hurtigere end vi har gjort :)
Happy Folding
--
Happy Folding
--
Ja, det er da klasse. Dem henter vi da bare. :D Synes det kører ret godt for tiden. Har desværre ikke haft mulighed for at smide flere computere på, selvom jeg meget gerne vil. Måske det kommer i fremtiden. :)
Nu skal vi også lige huske at sommerferien er ved at være overstået, så sikkert også derfor det er gået op af.
Tillykke til os om 1½-2 dage.
Smutter til Spanien i et stykke tid nu, så jeg er desværre ikke hjemme til at opleve vores indtræden i top30.
Men go team newz.dk !!
Smutter til Spanien i et stykke tid nu, så jeg er desværre ikke hjemme til at opleve vores indtræden i top30.
Men go team newz.dk !!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.