mboost-dp1

ABIT here we don't come!!! :S

Gå til bund
Gravatar #1 - JackDK
26. okt. 2004 12:08
Jeg syntes hele tiden, at den dag vi overhaler team abit bliver udskudt hele tiden, men vi er dog kommet op i top 30... :D
Gravatar #2 - Klok
26. okt. 2004 12:45
Du har ret....

Men Abit producerer 25 k point om dagen som de har gjort længe, så det må jo næsten være os der falder af på den :S

Vi trænger til noget nyt blod som kan tage over for alle os gamle knag.
Gravatar #3 - mELIeha
26. okt. 2004 15:58
Ja, det er fame trist :(
Selv laver jeg lige PT. næsten intet :( Meeen, mon ikke weekenden lige kan dreje kruven lidt op igen? :)

Men skal sq snart have gang i noget lort igen :(
- Nogle der kan sponsorere strøm og LAN til en 130-140 P4 2.8 HT maskiner? :P
Gravatar #4 - JackDK
26. okt. 2004 16:56
ja, jeg har selv gang i to maskiner, men der er lidt problemer med deres udregninger der er lidt underlige!! :s
Gravatar #5 - footracing.com
29. okt. 2004 06:51
Ja, produktionen er klart faldende også for mit eget vedkommende. :-/ Hmm. Må tage mig sammen og få smidt et par maskiner mere på.

Nyt blod er der klart brug for! Kan se at Goofy's produktion er faldet til 1/3 af hvad det plejer og da han jo er og bliver en af de helt store drenge på holdet :) bliver det jo et forholdsvis stort pointmæssigt tab for os. Dog er det lækkert at se at han stadig kører med en rigtig pæn produktion.

Forresten tillykke til Anonymous, der er strøget hurtigt ind i top 100, ligger pt. som nr.90. Ser ud til at du bare fortsætter op ad listen. :D Keep folding...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login