mboost-dp1

Brug af flere computerer under samme brugernavn

Gå til bund
Gravatar #1 - mikeone
14. jan. 2005 07:58
Hej med jer

Ny bruger som synes det er meget sjovt det her.
Her kommer et spørgsmål som sikkert er oprettet flere gange, men jeg har ikke fundet det rette svart på det endnu.
Jeg har p.t. 3 computere kørende under mit brugernavn. Men det er kun resultaterne fra den ene som bliver registreret.
Computer nummer 2 har lige afleveret sin første opgave i går morges, og hentet en ny, som den er gået i gang med. Men inde på User stat. står den ikke opført. Heller ikke i dag (24 timer senere)
Hold nummer og bruger navn er eller de samme over hele linjen.
Jeg kører på 5,03 versionen for Windows.

Er der nogen der har en god ide ?

God weekend

Mike
Gravatar #2 - Klok
14. jan. 2005 22:34
Prøv at vente lidt og se...Hvis de er indstillet ens, skal de nok komme på.
Gravatar #3 - Smasher
18. jan. 2005 21:21
Ja, der kan godt gå en dags tid eller sådan inden det bliver opdateret på siden... jeg har flere computere kørende i mit navn, og det virker perfekt i hvert fald :)
Gravatar #4 - mikeone
19. jan. 2005 09:57
Tak for jeres info - de manglende units er også kommet ind på kontoen nu. Men der mangler stadigvæk 2 units fra min labtop som aldrig blev listet. Nu er den færdig med en unit mere i morgen, så ser jeg lige hvad der sker. Ydermere har jeg lige koblet 5 computerer mere til som er færdige om 1-3 dage, så må jeg se om de også går rent ind.

:o)
MikeOne
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login