mboost-dp1
Ca. tid for et WU
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Med de rigtige units så ja.
Min XP2100+ @ 2GHz completer p920/921 på 10 timer.
Så med 2.4GHz maskinerne skulle der ikke være problemer med 8xx og 9xx i al fald. Mht til 3GHz maskinerne antager jeg det er HTer, og skal derfor køres med 2 klienter, som vil få svært ved at nå selv de mindste WUs.
Min XP2100+ @ 2GHz completer p920/921 på 10 timer.
Så med 2.4GHz maskinerne skulle der ikke være problemer med 8xx og 9xx i al fald. Mht til 3GHz maskinerne antager jeg det er HTer, og skal derfor køres med 2 klienter, som vil få svært ved at nå selv de mindste WUs.
jeg har 20 p4 2,8 sat til .. de første 6 kom efter 6-7 timer og så kom de ligeså stille. Da jeg stod op dagen efter var der kommet 1 eller flere fra alle computerne, men det var også 16 timer efter jeg startede dem. Inden jeg gik i seng som var før der var fådet 11 timer var der kommet fra 12 af maskinerne.
Det skal naturligvis siges at de sidste der blev færdige var beregnet til 16 dage .. :-)
Husk på at den tid du har til at lave en WU er den til en 500 MHz CPU kan klare det på når den er slukket 25% af tiden, så den kan jo fortsætte næste dag !!
En god installation kan findes her
Det skal naturligvis siges at de sidste der blev færdige var beregnet til 16 dage .. :-)
Husk på at den tid du har til at lave en WU er den til en 500 MHz CPU kan klare det på når den er slukket 25% af tiden, så den kan jo fortsætte næste dag !!
En god installation kan findes her
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.