mboost-dp1

F@H Crasher/fryser comp.

Gå til bund
Gravatar #1 - tumz
10. dec. 2004 16:46
Nu har jeg lige tilmeldt mig F@H og enda joinet newz.dk's team, men jeg synes fanme det er lidt skod at når jeg bruger programmet så fryser min comp. Altså den fryser når jeg har været væk fra compen og den har kørt i pauseskærmsmode. Jeg har også andre programmer som overnet kørende i baggrunden. Er det fordi at det suger med screensaveren eller er det fordi den ikke kan lide overnet. Det er jo lidt skod, når man prøver at hjælpe at den bare fucker en.

Er desuden blevet tildelt en SKOD WU som kommer til at tage til januar.
Gravatar #2 - k_madsen
10. dec. 2004 21:43
Hej.
Hvis du kører med AMD prosessor er det sandsynligvis overophedning af din cpu. Tjek temperaturen på cpu'en, hvis du har mulighed for det.
Her er en 2 link om emnet (på engelsk).

GROMACS power & temperature

AthlonXP Heat Too Hot?

God fornøjelse
k_madsen
Gravatar #3 - x3me-brain
10. dec. 2004 21:50
Prøv at bruge kommandolinje versionen. Den har tradition for at være mere stabil. Den kan installeres som service, så den kører usynligt på maskinen.
Gravatar #4 - tumz
10. dec. 2004 22:07
Ja jeg må sq indrømme at min cpu bliver temlig varm, men jeg har nu tilstrækkelig køling til at det ikke burde være problemet. Men det kan da godt være at det er der skoen trykker. Who knows.
Gravatar #5 - k_madsen
23. dec. 2004 07:36
Hejsa
Prøv lige at kikke denne side igennem. Der er tale om et program som stres tester cpu'en.
Stress your CPU's SSE to the MAX!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login