mboost-dp1
Fede ekstra programmer til F@H
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Hej Folkens.
Jeg ville lige høre om vi ikke kan få links og beskrivelser til alle de ekstra programmer i benytter.
Jeg tænker på stats generatorer, wu-queue ting osv. osv.
Hvad findes der der derude, og hvilke kan jeg ikke leve uden :o)
Jeg ville lige høre om vi ikke kan få links og beskrivelser til alle de ekstra programmer i benytter.
Jeg tænker på stats generatorer, wu-queue ting osv. osv.
Hvad findes der der derude, og hvilke kan jeg ikke leve uden :o)
Ok, så lad mig være lidt mere specifik :D
Jeg har installeret CLI klienten som en service (eller nærmere 2 da jeg har en P4 med HT), og nu ville jeg jo gerne se lidt info om de units jeg bearbejder.
Jeg har forsøgt at downloade den der stats ting som bliver anbefalet her på newz, men den ser ikke ud til at virke med CLI klienten (Eller måske er det fordi de køre som services??).
Er der nogle der kan anbefale en godt program som kan fortælle lidt om mine units osv.?
Jeg har installeret CLI klienten som en service (eller nærmere 2 da jeg har en P4 med HT), og nu ville jeg jo gerne se lidt info om de units jeg bearbejder.
Jeg har forsøgt at downloade den der stats ting som bliver anbefalet her på newz, men den ser ikke ud til at virke med CLI klienten (Eller måske er det fordi de køre som services??).
Er der nogle der kan anbefale en godt program som kan fortælle lidt om mine units osv.?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.