mboost-dp1

Fejl og løsninger

Gå til bund
Gravatar #1 - CZi
3. mar. 2004 16:01
Kan du ikke sende din WU eller gør l**** bare ikke som du vil - beklag din nød her :]
Gravatar #2 - CZi
3. mar. 2004 16:04
Jeg kan fx ikke sende min WU.

"[15:53:57] - Error: Could not transmit unit 08 (completed March 3). Keeping unit in queue."

Jeg har HT og kører derfor to sessions af FahCore_78 kernen (i hvert sig dir) og den anden session kan snilt sende sine WU's
Gravatar #3 - Net_Srak
3. mar. 2004 16:48
Sidder du bag en proxy/firewall eller lignende?
Gravatar #4 - CZi
3. mar. 2004 16:54
både og. Har sat den til at benytte IE indstillinger og der er proxy-indstillingerne ikke aktiveret. Og det virker jo fint med den anden session af samme program.
Gravatar #5 - baal
3. mar. 2004 18:58
Har du husket at angive separate machine id's for hver af de 2 ?
Gravatar #6 - CZi
3. mar. 2004 19:01
jepper, den ene hedder 1 og den anden 2 :)
Gravatar #7 - CZi
3. mar. 2004 20:06
hmm, der var nok en hos vores edb afd. der var faldet over stikket til internettet.. for nu virker skidtet igen :)
Gravatar #8 - Net_Srak
4. mar. 2004 07:50
ok :-)
Gravatar #9 - Xill
4. mar. 2004 17:57
Føler du/i at din F@H køre lidt sløvt set i forhold til andre brugere og din størrelse af CPU kan dette skyldes at du køre en gammel og mindre virksom version. Det kunne også skydes opsætningen under installationen.

personligt har jeg prøvet at strande med en meget dårlig version som på en 2.8 brugte to dage på en WU som var det en 500MHz skulle kunne klare. Her hjalp det med en ny kerne som kan hentes her der medfølger en dansk vejledning som også hjælper til at sætte de rigtige ting op under installationen
Gravatar #10 - ploppy
4. mar. 2004 20:54
Hej..
Jeg har en maskine som står og folder, men jeg har en der ikke gør.
Kan man sætte to maskiner til at arbejde for samme bruger?
Hvis ja, hvordan??
Gravatar #11 - gRaBieS
4. mar. 2004 20:56
Bare sæt begge maskiner op med samme brugernavn og team-number.
Du vil så blive krediteret for det arbejde begge maskiner udfører :)
Gravatar #12 - ploppy
4. mar. 2004 21:07
Nice...
Tak for hjælpen
Gravatar #13 - DiZaster
8. mar. 2004 14:38
Dvs. at det ikke er nødvendigt at give dem forskellige machine id´s?
Og i så fald hvordan?. Jeg har installeret consol osv. på 3 maskiner, men havde ikke muligheden for at give dem et andet id under opsætningen. Link til guide pls. :-)
Gravatar #14 - Klumpen
8. mar. 2004 15:15
Hvis det bliver installeret på forskellige maskiner er det ikke nødvendigt at give dem andet ID. Det er KUN hvis du har dual processorer / HyperThreading at det er aktuelt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login