mboost-dp1
Fejl og løsninger
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg kan fx ikke sende min WU.
"[15:53:57] - Error: Could not transmit unit 08 (completed March 3). Keeping unit in queue."
Jeg har HT og kører derfor to sessions af FahCore_78 kernen (i hvert sig dir) og den anden session kan snilt sende sine WU's
"[15:53:57] - Error: Could not transmit unit 08 (completed March 3). Keeping unit in queue."
Jeg har HT og kører derfor to sessions af FahCore_78 kernen (i hvert sig dir) og den anden session kan snilt sende sine WU's
både og. Har sat den til at benytte IE indstillinger og der er proxy-indstillingerne ikke aktiveret. Og det virker jo fint med den anden session af samme program.
hmm, der var nok en hos vores edb afd. der var faldet over stikket til internettet.. for nu virker skidtet igen :)
Føler du/i at din F@H køre lidt sløvt set i forhold til andre brugere og din størrelse af CPU kan dette skyldes at du køre en gammel og mindre virksom version. Det kunne også skydes opsætningen under installationen.
personligt har jeg prøvet at strande med en meget dårlig version som på en 2.8 brugte to dage på en WU som var det en 500MHz skulle kunne klare. Her hjalp det med en ny kerne som kan hentes her der medfølger en dansk vejledning som også hjælper til at sætte de rigtige ting op under installationen
personligt har jeg prøvet at strande med en meget dårlig version som på en 2.8 brugte to dage på en WU som var det en 500MHz skulle kunne klare. Her hjalp det med en ny kerne som kan hentes her der medfølger en dansk vejledning som også hjælper til at sætte de rigtige ting op under installationen
Hej..
Jeg har en maskine som står og folder, men jeg har en der ikke gør.
Kan man sætte to maskiner til at arbejde for samme bruger?
Hvis ja, hvordan??
Jeg har en maskine som står og folder, men jeg har en der ikke gør.
Kan man sætte to maskiner til at arbejde for samme bruger?
Hvis ja, hvordan??
Bare sæt begge maskiner op med samme brugernavn og team-number.
Du vil så blive krediteret for det arbejde begge maskiner udfører :)
Du vil så blive krediteret for det arbejde begge maskiner udfører :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.