mboost-dp1

Folding@Home uden PC Speaker beeps

Gå til bund
Gravatar #1 - ray_cokes
18. okt. 2004 07:18
Hej

Da jeg båede folder på min arbejds PC ( IBM thinkpad Intel Pentium 5 1500 MHz) og på min egen hjemme PC ( Hjemmebygget med AMD 2500+) har jeg opdaget at det kun er min hjemme PC hvor den interne PC speaker bipper når den færdigører en frame - er der nogen af jer der også oplever dette og måske har en løsning til hvordan jeg får den til at holde op med at bippe ??

Mvh

C.
Gravatar #2 - Sattie
18. okt. 2004 08:49
håber du mener intel pentium M og ikke 5...

Min bipper kun hvis jeg kører consol udgaven, og har scrollet op for at se på de tidligere resultater i vinduet. windows bipper så hver gang der bliver tilført en linje.

En sikker måde for at slippe for denne bippen er at installere det som service :)
Gravatar #3 - ray_cokes
18. okt. 2004 10:06
Ohja naturligvis Pentuium M :-)

Jeg har installeret den Grafiske Windows udgave, men må lige læse lidt nærmere på det med at installere den som en service.

C.
Gravatar #4 - Sattie
18. okt. 2004 13:30
hvis du benytter version 5, findes der i console udgaven, en option der heder start as service next time?

der kan du passende klikke ja ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login