mboost-dp1

gRaBieS

Gå til bund
Gravatar #1 - Klok
23. jul. 2004 15:29
Hej
Af rent nysgerighed, så ville jeg lige spørge om der er nogle der ved hvad der lige skete for gRaBieS :D

Han/hun ligger nr. 3 med over 90k point, men lige nu er hans/hendes dagligeproduktion under 100 (se lige :D).

Hvad skete der :D
Gravatar #2 - footracing.com
24. jul. 2004 11:04
Hejsa.

Aner ikke hva' der er sket. Muligvis er det sommerferie, hvem ved. Håber jeg da. :) Er selv lige vendt tilbage fra ferie, så nu skal der foldes igen! Synes da at du selv (Klok) er gået lidt i stå. Kan huske at jeg lå og battlede en hel del med dig på ranglisten en overgang. Hva skete der? :)
Gravatar #3 - Klok
25. jul. 2004 12:51
Ja, det kan jeg også huske :D

Jeg har holdt ferie de sidste 3 uger (Sri Lanka) og der har mine to maskiner værret slukket :S og desuden syntes min kærreste at det var træls at høre på maskinen om natten, så der er den nu også slukket :S

Men jeg er tilbage, selvom jeg vist ikke lige henter dig :D
Gravatar #4 - GandalfTheWhite
25. jul. 2004 21:42
gRaBieS er pt. uden net pga. af flytning. Desuden holder både skole og arbejde sommerferie, men han proklamerer, at han snart vender stærkt tilbage :)
Gravatar #5 - Sattie
25. jul. 2004 22:46
Lad os håbe det så ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login