mboost-dp1
Jeg kan ikke aflevere WU's i tide!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg har rimelig tit problemer med at kontakte work-serveren hvor man afleverer sin WU's, og så kan jeg jo ikke aflevere dem til tiden, ergo: Jeg får ikke de point jeg burde have fået, ergo: SPILDT ARBEJDE!!!
Nogen der har forslag til hvordan jeg løser problemet...??
Nogen der har forslag til hvordan jeg løser problemet...??
På alle de WU's jeg får, er der et par måneders løbetid.
Mener du at du løber over denne tid?
Jeg har også nogle gange problemer med serverne, men sjælden noget der vare mere end 30-40 min.
Mener du at du løber over denne tid?
Jeg har også nogle gange problemer med serverne, men sjælden noget der vare mere end 30-40 min.
en løsning kunne være at folde for GAH (selv om det ikke findes mere), så får du FAH WUs uden udløbsdato. Det kan også anbefales for ældre/sløvere computere..
Configure --> advanced --> flueben i "ignore dealines locally" (i den grafiske version) - men det hjælper altså ikke noget hvis problemet er at serverne afviser dem pga. for lang tid... kun hvis computeren som sagt har et fejlbehæftet ur - altså at et computersekund ikke svarer til virkelighedens sekunder...
jeg ville benytte mig af (ligeledes under advaanced) at sætte "preferred project" (nederst) til "Genome@home" (Man får stadig F@h units da G@h jo er stoppet) og sætte flueben i "Get and return G@h work in batches"... så fyldes hele køen af WU's uden tidsbegrænsning... og den vil forsøge at aflevere og fylde køen op igen så snart en WU er færdig og der er internetforbindelse... er der ingen internet, fortsætter den blot med næste WU... dette kan altså også anbefales til folk der ikke har adsl eller render rundt med en bærbar der ikke konstant er på nettet...
/ZD
jeg ville benytte mig af (ligeledes under advaanced) at sætte "preferred project" (nederst) til "Genome@home" (Man får stadig F@h units da G@h jo er stoppet) og sætte flueben i "Get and return G@h work in batches"... så fyldes hele køen af WU's uden tidsbegrænsning... og den vil forsøge at aflevere og fylde køen op igen så snart en WU er færdig og der er internetforbindelse... er der ingen internet, fortsætter den blot med næste WU... dette kan altså også anbefales til folk der ikke har adsl eller render rundt med en bærbar der ikke konstant er på nettet...
/ZD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.