mboost-dp1

Kræver FAH som service at man er logget ind?

Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
22. mar. 2005 10:23
Ja, nu har jge lige smidt nogle computere op med FAH, igår og i forgårs, og dem fra i forgårs kunne man nemt se, men dem fra igår gav ikke et eneste resultat dagen efter, og så tænkte jeg, er det et krav at man er logget ind for at servicen kør? :)
Gravatar #2 - Sattie
22. mar. 2005 23:23
Uden at være 100% sikker, ville jeg svare ja.
Mest fordi de services jeg installere, installere jeg som en bruger (admin eks), og denne bruger skal logge på systemmet, før at hans programmer/services starter.

Men som sagt, er langt fra sikker.

Men mon ikke der findes en måde at omgå dette på, alla virus scaning af systemmet, før brugeren får lov at logge på. Har ihvertfald set sådanne løsninger.
Gravatar #3 - mELIeha
23. mar. 2005 01:33
Tror nok vi kom frem til at det ikke var nødvendigt, de havde bare ramt nogle mellemstore WU's og havde derfor valgt at tage et lille døgn før de viste sig :)
Gravatar #4 - x3me-brain
23. mar. 2005 08:57
Så er det enten ikke de helt store WU's, eller du har nogle vilde CPU'er kørende. Min A64 3200+ tager godt 2 døgn om de store 600 point WU's.
Gravatar #5 - mELIeha
23. mar. 2005 10:44
Det er heller ikke de store 600 WU's, fik jeg ikke smidt den til at gå efter :)
Ved ikke hvilke den har taget, de har bare lige fået windows og så PizzaKings FAH installer med alle info smidt ind. Og så skærmen fra og videre til den næste :)

Men de gir da ganske udemærket :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login