mboost-dp1

Langsom folding og underlige frames? :S

Gå til bund
Gravatar #1 - JackDK
20. okt. 2004 11:33
Jeg sidder med en bærbar Centrino 1,5 Ghz med 512 mb ram og har den til at folde... Men syntes det går noget langsomt, da den har ureglmæssige tider på de forskellige frames. Nogle gange køre den med 5 min pr frame og andre 30 min, hvorfor sker det??

Den kan så også køre en enkelt frame på meget kort tid(mellem 30sek og 1½ min) og så bliver den bare ved, men efter et stykke tid, så begynder den forfra med dem, den har taget efter den første hurtige og så tager det pludselig 20 min pr frame, hvorfor det?? :S
Gravatar #2 - Dreadnought
23. okt. 2004 18:39
Kan det hænge sammen med om den kører på batteri eller ej?
Gravatar #3 - JackDK
25. okt. 2004 12:05
DEn er altid på vekselstrøm, når jeg kører F@H, så det tror jeg ikke!!! Kan ikek lige finde du af hvad det er, men nu har jeg bestemt mig for, at skifte til consol versionen når jeg er færdig med denne WU
Gravatar #4 - k_madsen
13. dec. 2004 06:47
Hej
Så vidt jeg ved, skruer centrionen selv ned for clk. freq., hvis den bliver for varm.
Tjek din temp, her ligger sansynligvis forklaringen.

m.v.h
k_madsen
Gravatar #5 - JackDK
13. dec. 2004 10:40
temperaturen var helt ok... men jeg kommet videre fra den WU og der har ikke været de store probs siden...
Gravatar #6 - k_madsen
13. dec. 2004 18:29
Ok

k_madsen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login