mboost-dp1
Muligt at vælge hvilket projekt man vil folde for...?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg ville høre om der er nogen der har fundet ud af om det er muligt at folde for et specielt projekt i stedet for "hele" Folding@Home?
Kom til at tænke over det da jeg sad og kiggede på projekterne og så at der var nogle der havde klaret en masse WUs i lige det projekt og undrede mig over at de måske "kun" støttede det ene projekt....?
Kom til at tænke over det da jeg sad og kiggede på projekterne og så at der var nogle der havde klaret en masse WUs i lige det projekt og undrede mig over at de måske "kun" støttede det ene projekt....?
Så vidt jeg ved er det helt tilfældigt hvilket projekter man kommer til at arbejde på. Dog har vi erfaret at stanford ofte sender projekter ud i "bunker", så de hurtigt får en masse resultater tilbage på et bestemt projekt. Derfor kan man nemt komme til at arbejde på det samme projekt 3-4 gange, i træk hvis man er hurtigt til at levere dem tilbage, eller har flere computere til at arbejde på sin account. Alle ens computere vil ofte komme til at arbejde på samme projekt, hvis de allesammen henter en ny unit inden for kort til - f.eks. inden for 4-5 timer.
--
--
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.