mboost-dp1

Nu bliver vi sgu snart overhalet... :o(

Gå til bund
Gravatar #1 - JackDK
1. feb. 2005 14:26
Var lige inde og kigge på statusen af vores arbejde. Og opdagede, at vi vil blive overhalet om 26 dage af CustomPC.

http://folding.extremeoverclocking.com/team_overta...

Mon ikke vi skal til, at Shanghaie nogle af de andre sites til, at hjælpe os? :o)
Gravatar #2 - Klok
1. feb. 2005 16:34
Vi skal jo næsten fordoble vores regnekræft hvis vi ikke vil overhales, og desuden er der vist ikke meget ved at kontakte andre folderer i DK. Det er prøvet og giver vist mest problemer :D

Jeg tror bare vi skal læne os tilbage og nyde at være i 20'erne i nogle dage endnu :D
Gravatar #3 - Indox
1. feb. 2005 16:39
Jeg er lige begyndt at folde på min 3 GHz HT, og er igang med at sætte et par ekstra computere til at folde. :)
Gravatar #4 - mELIeha
1. feb. 2005 20:47
Håber at jeg snart får taget mig sammen og mulighed til at folde amok igen :D
Alt efter hvor heldigt alt kommer til at gå så skulle der gerne om ikke andet ske en smule her i weekenden, og så gerne en masse (Som desværre ikke er helt sikkert) senere på måneden.
Gravatar #5 - viperdk
2. feb. 2005 08:14
Her folder vi med ca. 10 stk P4 2,8ghz maskiner som vi bestræber os til at have kørende 24/7.
Skolen som vi kører på har brugernavnet ITET-ots.
Gravatar #6 - Hogni
2. feb. 2005 16:54
Har også 10 stk Celeron 2.8 Ghz til at folde her.

Tilføjer nok snart 25 P4 2.8 Ghz
Gravatar #7 - JackDK
2. feb. 2005 21:52
jamen det er da godt at se, at folk gør noget ved det. Så kan det måske være, at vi ikke blivre overhalet alligevel!! :)
Gravatar #8 - Klok
3. feb. 2005 07:03
Ja, der sker virkeligt noget.

I øjeblikket producerer vi ca. 56.000 point om dagen, hvorimod vores gennemsnit "kun" er på 44.000. Nice work guys :D

Til gengæld må jeg skuffe med at CustomPC producerer 90.000 point om dagen i øjeblikket. Den er dog udfladende, mens vores er kræftig stigende.

Keep up the good work :D Det kunne da være sjovt at holde CustomPC nede, og måske enda snuppe en plads mere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login