mboost-dp1

Sommerferie...

Gå til bund
Gravatar #1 - looneytech
17. jul. 2004 20:29
Det blir da godt nok spændende at se hvor mange vi har tilbage efter det, åbenbart, yderst udmagrende sommerferie.
Vores hold har end ikke mulighed for at komme ind i top 20 i skrivende øjeblik.

Skulle vi ikk ta os lidt sammen og "tilfældigvis" tænde puteren før man tar til lufthavnen. :-)

Kan se jeg ikk er den eneste med manglende tid til at tænde computeren, hvad gør i, i ferien?
Gravatar #2 - shaker
18. jul. 2004 14:28
Mine forældre er lige taget på ferie, så min fars 2,8 ghz står tændt i en uge ;)
Gravatar #3 - karano_dk
18. jul. 2004 14:50
Mine maskiner kører i hvert fald det meste af dagen.
Bliver kun slukket om natten når kæresten vil have ro :)

Startede først i søndags (d.11), men ræser op ad listen - spændende at se hvor lang tid det tager at komme i holdets top 250.. som 1.delmål :)
Gravatar #4 - x3me-brain
18. jul. 2004 17:16
Jeg skulle gerne snart få min nye Athlon 64 3200+. Så får vi se om den er noget værd mht. foldning. Det er da i hvert fald lidt ekstra mips til gruppen.
Gravatar #5 - CelluloiD
18. jul. 2004 20:48
well var på ferie i sidste uge
og spanden kørte da alligevel
ferie er ikke nogen hindring
Gravatar #6 - footracing.com
18. jul. 2004 23:47
Jeg slukkede sgu' computeren i sidste denne uge da jeg var på ferie. Slet ikke godt. Kan se at jeg er gået et par pladser ned internt. Hmm. Det bliver der garanteret rettet op på nu, hvor jeg er igang igen. :) Nu kører det i hvert fald herhjemme igen, og de få computere jeg har kørende på arbejdet kommer da også igang igen efter næste uge.

Det er desværre gået ned ad bakke her i ferien, som forventet, men mon ikke det kommer til at køre igen i løbet af et par uger. Håber jeg da. Top 25 skal vi da helst i. :D
Gravatar #7 - karano_dk
5. aug. 2004 08:47
Så kom jeg i top 250 - gjorde jeg vist i går :)

Nu må næste delmål være at hoppe 50 pladser af gangen - andet er vist ikke realistisk.
Indhenter sikkert Goofy om 3-4 lysår..

Up'n'Folding.............
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login