mboost-dp1

Team ABIT røg af pinden!

Gå til bund
Gravatar #1 - footracing.com
8. nov. 2004 23:11
Så skete det. Team ABIT kunne ikke holde dampen oppe og vi stormer forbi dem og ligger nu som nr. 29!

Godt arbejdet folkens. :) Som det ser ud nu, går der meget lang tid før vi igen kommer i overhalingsbanen. Det samme gælder dog for dem der kommer til at overhale os, så vores placering er temmelig sikker for nu.

Hvad er de videre milepæle nu? Kan vi overhovedet nå højere op på listen. Hva' skal der ske?
Gravatar #2 - Sattie
9. nov. 2004 00:23
Først og fremest.
Tillyke til os alle!!
GODT GÅET!

lidt offtopic:
I top 75 mig selv, og overtog så pinden med flest workunits.
Men FUCK hvor er jeg træt af at lede efter maskiner som har tabt tråden somehow.

Nogen der kender et program der duer som service, og virker som EMI, bortset fra at man kan installere det som administrator, og ikke behøver at finde den local via netværket..
Altså så man via main stats serveren bare kan indtaste ip på den maskine man det på.
Ville hjælpe meget!
På forhånd tak ;)
(har lige tilføjet 32x pentium 4 3ghz - men hvor fanden blev der af de 80?! andre maskiner som ikke aflevere pakke inden for ugen :( )
Gravatar #3 - karano_dk
9. nov. 2004 07:43
Sådan der !
Kanon arbejde folkens.
Gravatar #4 - Klok
9. nov. 2004 08:24
Tillykke til os alle, og Satcom du skal da også lige havde en special tillykke :D

Du står jo snart for det meste af vort hold :D
Desværre kan jeg ikke hjælpe med din efterlysning, men hvad med evt. at skriv til EMI fyren og hører om han evt. har lyst til at udbygge hans program?
Gravatar #5 - Klok
9. nov. 2004 14:05
Jeg har skrevet en lille hilsen til dem på deres forum:
http://forum.abit-usa.com/showthread.php?s=&po...
Gravatar #6 - JackDK
9. nov. 2004 15:30
Weeee!!! :D

LOL Klok, du må da ikke drille dem... :p
Gravatar #7 - Klok
9. nov. 2004 16:20
Den post er skam skrevet i bedste mening ;)

Jeg syntes de har gjort det godt, og jeg er sikker på de ikke giver op med det samme, så måske overhaler de os igen.
De er trods alt ½ så mange aktive som os, men laver noget mere end ½ så mange point.
Gravatar #8 - wysiwyg
9. nov. 2004 17:02
Hi folks
I couldn't let Klok get away with trespassing in our forums so here I am - Sorry I don't speak danish but I can read a little as I am currently working with a Danish company.

You guys are flying and we seem to have taken a bit of a slowdown recently but the competition is fun and all for the greater good. It was very kind of you all to acknowledge us and invite us to your forum.

WFT folks

Wysiwyg - Team ABIT :)
Gravatar #9 - hundeboll
9. nov. 2004 18:11
:) Tak skal du have!
Gravatar #10 - Klok
9. nov. 2004 19:44
Wysiwyg - Thanks for trespassing ;)

Happy folding to you and your team in the future.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login