mboost-dp1

Tinker WU ved første kørsel

Gå til bund
Gravatar #1 - DPhreak
30. maj 2004 08:30
Jeg har nu installeret F@H på 5 computere og opdaget at hver eneste har startet med en TINKER WU. Er det tilfældigheder eller en "taste of the sweet life" for nye brugere...???
Gravatar #2 - mrmorris
30. maj 2004 15:57
Jeg har også kun started med Tinker WU's på mine, lidt demoraliserende, burde give nye brugere f.eks. 5000 step WU's.
Gravatar #3 - footracing.com
30. maj 2004 21:53
Jeg synes klart at tinker units er bedst efter at det nye pointsystem er trådt i kraft. Der er ingen tvivl om at jeg får flest point i forhold til tiden der bliver brugt. For tiden får jeg dog kun gromacs units. Synes jeg er lidt underligt, får hele tiden den sammen, nemlig, p924_prot_a_unf. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? Ville helt klart foretrække hvis man kunne vælge tinker units såsom p1110_L939_K12M_nat_min1. Den kører nemlig ret hurtigt synes jeg og man får 249 point for den.
Gravatar #4 - gRaBieS
31. maj 2004 21:39
WUs bliver uddelt i "batches". Dvs at sætter man flere computere i gang samtidigt, vil de typisk hente den samme type WUs.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login