mboost-dp1

3D monitor?

Gå til bund
Gravatar #1 - smiley
17. okt. 2011 00:14
Sad og kiggede lidt på skærme hist og her, ikke at jeg behøver at skifte min skærm ud lige nu, men jeg blev lidt tændt da jeg så Samsung havde lavet en 27" der understøtter 3D.

Meeen, 4k for en teknologi jeg ikke engang er sikker på at jeg ville bruge, når der kun er få spil der understøtter det, ingen bluray afspiller i pc'en og når det stadig er så nyt på hjemme markedet... så er der mange faktorer i spil, som kræver noget research.

Jeg er i kast med at læse nogle anmeldelser af skærme og teknologien, men imens kunne det være interessant at høre om nogen af jer har prøvet det eller ejer det. Hvad er jeres erfaring, såfremt I har nogen.

Hvis ikke, hvad synes I så om konceptet?
Gravatar #2 - Mort
17. okt. 2011 07:23
Det vigtigste ved Samsumgs 120Hz skærme er ikke at de kan bruges til 3D, men at de kører 120Hz hvilket kan give dig 120 FPS i spil.

Jeg har selv en 22" 120Hz skærm og er rigtig glad for den, ikke pga 3D men pga den høje opdaterings frekvens. At jeg så kan investere i et par 3D briller også, hvis jeg en dag har lyst til det, er bare en bonus.
Gravatar #3 - smiley
17. okt. 2011 14:17
Altså, du mener at frekvensen ikke kan bruges ved 3D?
Gravatar #4 - smiley
17. okt. 2011 18:58
Okay, læste beskeden igen
Me <- Retard.

Anyway, af hvad jeg har kunne læse mig til er det en okay funktion, men at man burde vente til at der kom bedre skærme til formålet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login