mboost-dp1
BOOTMGR mangler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey newz..
Jeg får meddelsen, som der står i titlen hver gang jeg prøvet at tænde min computer efter jeg har formateret den. Jeg har prøvet at windows repair, der er forslået mange steder som en løsning på problemet. Det hjælper dog ikke mig, og jeg kan nu slet ikke boote windows fra Cd'en da den kommer med en fejlmeddelse der siger det ikke er muligt, og jeg skal genstarte computeren.
Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Jeg får meddelsen, som der står i titlen hver gang jeg prøvet at tænde min computer efter jeg har formateret den. Jeg har prøvet at windows repair, der er forslået mange steder som en løsning på problemet. Det hjælper dog ikke mig, og jeg kan nu slet ikke boote windows fra Cd'en da den kommer med en fejlmeddelse der siger det ikke er muligt, og jeg skal genstarte computeren.
Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.
This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.
Status: 0xc00000e9
Info: an unexpected I/O error has occurred
Det er alt hvad der står
This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.
Status: 0xc00000e9
Info: an unexpected I/O error has occurred
Det er alt hvad der står
Kommunikationen med harddisken fejler på en eller anden måde.
Første hit på google.
Første hit på google.
Jeg fik BOOTMGR fejlen til at forsvinde ved at skiften indgangen jeg havde fra min SSD over til bundkortet, men jeg tror windows er beskadet, da den bare slukker igen når den prøver at starte.. så jeg vil formatere og installere igen, så må jeg se hvad der sker der fra.. Men mange tak for jeres indlæg ind til videre! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.