mboost-dp1

Bundkort til Intel P7350

Gå til bund
Gravatar #1 - Laziter
22. apr. 2012 15:32
Nogle anbefalinger til sådan en fin Intel P7350 CPU (C2D).
Den er hapset fra en laptop som min nabo blev sur på og flåede istykker.
CPU'en skulle nu gerne virke alligevel, den tog ingen skade af hans hårde behandling af laptoppen.
Jeg fik den så foræret og tænkte på at den sikkert nok kunne bruges til en lille (medie)server. Jeg mangler bare lige et bundkort der kan modtage sådan en fætter der åbenbart ikke vil acceptere andet end Socket P.
Jeg har prøvet at søge Pricerunner og EDBpriser igennem, men synes ikke rigtigt at kunne finde noget der passede.
Det ville heller ikke gøre noget hvis bundkortet kunne tage DDR3 RAM, jeg har nemlig en slat liggende af den slags også (igen fra en laptop).
Gravatar #2 - Mnc
22. apr. 2012 21:02
Socket BGA479 / PGA478 jf. http://ark.intel.com/products/36750/Intel-Core2-Du...

Nærmeste gæt er så et alm. Socket 478 kort, men jeg har mine tvivl, om det vil passe i et desktop board. Har dog aldrig prøvet.
Gravatar #3 - Laziter
23. apr. 2012 12:04
Tak for svaret :-)
Desværre kan et alm. Socket 478 bundkort ikke bruges.

Jeg har søgt rundt på nettet og det tætteste jeg kunne komme på, var et MX45GM2 bundkort fra BCM.
Desværre findes der ikke nogen dansk forhandler af dette kort :-/
Tror jeg må ofre mig og kigge lidt på eBay..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login