mboost-dp1
Core2 Duo Mobile motherboard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
For et par måneder siden købte jeg et Abit iL-90MV HTPC motherboard og en Intel Core2 Duo T5500 (Socket 478 Mobile) processor der passede til, for at kunne bygge mig et medie center.
Desværre har det vist sig at det motherboard er ret elendigt og ikke virker med hverken mit nye ATI 9250 PCI grafik kort eller min Hauppauge PVR350 TV tuner. Jeg er tilsyneladende ikke den eneste som har store problemer med at få boardet til at virke og nu har jeg fået nok og vil have et andet board.
Det er dog lettere sagt end gjort. Jeg har ledt mange steder men har ikke fundet andre Intel chipset bundkort som min CPU passer i. Er der nogen af jer som kender til nogen andre boards som passer med en Intel Core2 Duo T5500 (Socket 478 Mobile) processor ?
Desværre har det vist sig at det motherboard er ret elendigt og ikke virker med hverken mit nye ATI 9250 PCI grafik kort eller min Hauppauge PVR350 TV tuner. Jeg er tilsyneladende ikke den eneste som har store problemer med at få boardet til at virke og nu har jeg fået nok og vil have et andet board.
Det er dog lettere sagt end gjort. Jeg har ledt mange steder men har ikke fundet andre Intel chipset bundkort som min CPU passer i. Er der nogen af jer som kender til nogen andre boards som passer med en Intel Core2 Duo T5500 (Socket 478 Mobile) processor ?
http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=3...
Ved ikke om de 3 nederste understøtter mobile processorer, men det ser umiddelbart ud til at være de eneste bundkort der er på markedet.
Ved ikke om de 3 nederste understøtter mobile processorer, men det ser umiddelbart ud til at være de eneste bundkort der er på markedet.
Edbpriser.dk var naturligvis det første sted jeg kiggede :)
Det første board på listen er det jeg har (Som ikke virker).
Det andet på listen understytter ikke T5500 modellen.
Det tredje board understytter ikke Core2 Duo.
Det gør det fjerde board heller ikke.
Det første board på listen er det jeg har (Som ikke virker).
Det andet på listen understytter ikke T5500 modellen.
Det tredje board understytter ikke Core2 Duo.
Det gør det fjerde board heller ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.