mboost-dp1

DVB-C Tuner til Windows 7 Media Center

Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
6. sep. 2011 20:54
Jeg har lige installeret mit media center med en 64 bit Windows 7 og har opdaget at mit TV Tuner kort ikke har 64 bit drivers. I stedet for at installere en 32 bit version, vil jeg investere i et nyt TV tuner kort som har både analog TV og DVB-C indgang til at modtage digitale HD kanaler.

Jeg kan forstå at Media Center i Windows 7 ikke understøtter de fleste DVB-C TV tuner kort, uden også at købe ekstern software, men der skulle være nogle enkelte kort som understøttes direkte (Uden ekstra software) og nogen kort som emulerer DVB-T, således at Media Center kan bruge kortet.

Er der nogen af jer som har erfaringer med et DVB-C TV tuner kort som virker med Windows 7 Media Center, uden at det er nødvendigt at købe ekstra software ?

INB4 "Du kan jo bare bruge Media Portal/XBMC/whatever andet media center produkt i stedet": Nej, jeg har prøvet alternativerne og har ikke lyst til at bruge dem. Løsningen skal være til Windows 7 Media Center.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login