mboost-dp1

Firmware til WD TV Live

Gå til bund
Gravatar #1 - VonDoom
7. okt. 2011 19:13
Inspireret af seneste historie om Western Digitals medie streamere, kunne jeg godt tænke mig at høre om andre Newz brugeres valg af firmware til deres WD device.

Selv er jeg ikke gået i gang med at eksperimentere (endnu) og bruger bare seneste officielle firmware...
Gravatar #2 - kinaholm
8. okt. 2011 01:24
Jeg har også overvejet at skifte, flere gange, men det er dog aldrig rigtig blevet til noget, da jeg ikke synes jeg har haft tiden.. Ville dog ønske man kunne få noget media library op ala Boxee :)
Gravatar #3 - Sanity
9. okt. 2011 01:08
Jeg har den første version, der bare hedder wd tv. Det var dog dengang det var nødvendigt at opdatere for at den kunne læse alle codecs, subs, audio osv. Nu bruger jeg en uofficiel firmware, kan dog ikke huske hvad den hedder, og det er jo nok også ligemeget :s.
Gravatar #4 - Saxov
9. okt. 2011 09:49
Jeg bruger pt. b-rads firmware til min WD Live, for at få movie sheets til at virke.

Desvære understøtter den ikke dvd-menuer i mine iso'er, så overvejere faktisk at smide den på porten igen.

Og ja, jeg ved godt at jeg kan rippe filmen ud af mine iso'er, og gemme i en mvk, eller lign. men nu ser jeg faktisk fra tid til anden ekstra materiale og commentary tracks o.l. så syntes det er lækkert at have det hele i et rip.
Gravatar #5 - stargate
9. okt. 2011 12:12
Saxov (4) skrev:

Desvære understøtter den ikke dvd-menuer i mine iso'er, så overvejere faktisk at smide den på porten igen.

Ja så er der noget galt med enten dine iso film ellers har du ikke de sidste updates, for min WD TV virker menu, på alle mine iso´er
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login