mboost-dp1

iPhone 4 eller 4 S

Gå til bund
Gravatar #1 - VonDoom
28. feb. 2012 22:01
Hej

Jeg skal til at anskaffe en iPhone til konen, og det jeg vil høre folk herinde om, er om det kan betale sig at betale extra for iPhone 4 S?

Og hvor kan man finde den billigst, er der ide i at købe den i udlandet?

På forhånd tak for hjælpen
Gravatar #2 - fjols
29. feb. 2012 06:32
Man kan godt spare penge ved at købe den i udlandet. I Hong Kong koster 4s f.eks. kun 3619 kr, mens den i Danmark koster 4699 kr.

Hvis du ikke lige skal til Hong Kong, så er den stadig billigere at købe igennem Apple store end at købe den via f.eks mobilpriser. Det er muligt der findes andre steder den er billigere, men jeg kender dem ikke.

Om du skal købe 4 eller 4S ved jeg ingenting om, men jeg havde nok valgt 4S udelukkende fordi man så har en chance for at få bare en lille smule for den når man sælger den igen.
Gravatar #3 - VonDoom
29. feb. 2012 08:00
fjols (2) skrev:
Man kan godt spare penge ved at købe den i udlandet. I Hong Kong koster 4s f.eks. kun 3619 kr, mens den i Danmark koster 4699 kr.

Min kone skal faktisk til Shanghai om 14 dage, er der issues med regional settings, danske ordbøger, låsning osv.?
Gravatar #4 - fjols
29. feb. 2012 08:07
Shanghai er et stykke fra Hong Kong, men flybilletten er billig.
I Kina er de ikke billige.
Hong Kong har nogen særskilte love omkring hvad luksusvarer må koste, hvilket betyder det meste er billigere der.

Der er mig bekendt ingen problemer, men har kun erfaring med HTC og Samsung telefoner.
Gravatar #5 - VonDoom
3. mar. 2012 13:13
Jeg fandt selv svaret her...

Det ser ikke ud til at der er den store performance forskel, 4S er hurtigere, men ikke meget.
Gravatar #6 - Hånter
3. mar. 2012 13:33
VonDoom (5) skrev:
Jeg fandt selv svaret her...

Det ser ikke ud til at der er den store performance forskel, 4S er hurtigere, men ikke meget.

Der er lidt andet end bare hastighed; der er KÆMPE forskel på de kameraer der er i 4 og 4S - 4S tager ekstremt gode billeder i forhold til 4'eren.

Bare lige hvis din kone tager billeder med telefonen :)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login