mboost-dp1

NAS server

Gå til bund
Gravatar #1 - Jensenq
21. aug. 2011 13:25
Hej.

Jeg står og skal købe en NAS server i gave. Jeg har omkring 1100 at gøre med +/- 100 kroner. Den skal have minimum 1 disk med.

Har lidt svært ved at få et overblik over markedet, så er der nogen der kan anbefale den bedste NAS server i det prisleje?

Er det muligt at få en, som kan kobles til tv'et via HDMI?

Venlig hilsen
Mathias
Gravatar #2 - rasmusssen
21. aug. 2011 13:52
er du sikker på det er en nas server du leder efter når du skal have HDMI ?
Gravatar #3 - Jensenq
21. aug. 2011 13:58
Ikke sikkert, men det han skal bruge den til er at lagre film og så afspille dem på tv'et.
Gravatar #4 - vandfarve
21. aug. 2011 14:03
MathiasJensen (3) skrev:
Ikke sikkert, men det han skal bruge den til er at lagre film og så afspille dem på tv'et.

Det kan man på en mængde af måder, bl.a. via WiFi og USB. Er du sikker på, at du så ønsker HDMI?
Gravatar #5 - rasmusssen
21. aug. 2011 14:05
WD TV + external HDD ?
Gravatar #6 - fjols
21. aug. 2011 16:01
WD-TV HD Live - 642 kr.
1 TB harddisk - 448 kr.
I alt: 1090 kr.
Gravatar #7 - OxxY
21. aug. 2011 16:20
fjols (6) skrev:
WD-TV HD Live - 642 kr.
1 TB harddisk - 448 kr.
I alt: 1090 kr.

Tror det er bedst bud til prisen med de krav vi har hørt.
Gravatar #8 - Internet-Ekspert KopNudler
22. aug. 2011 14:19
LG DP1 Medieboks - 399 kr

1 TB Harddisk - 459 kr

Fragt 59 kr

917 kr ialt..

Og kan kun varmt anbefale LG DP1.
Gravatar #9 - BOversoe
1. sep. 2011 11:40
Jeg tyv stjæler lige dette indlæg - jeg var lige ved at oprette et topic af samme navn.

Jeg skal købe en NAS Server. Tanken er at købe en server med plads til 2 harddiske.

Jeg mangler hjælp til at finde den rigtige NAS. Den behøver ikke trådløs forbindelse, for den kommer til at stå lige ved siden af routeren. Den skal bruges til stream af film(HD) og musik.
Og så mangler jeg råd til hvilke diske jeg skal købe. Vil gerne have 2x2 TB harddiske, men jeg har efterhånden set mig blind på det, og er meget usikker på hvorvidt omd., buffer mv. spiller ind?

På forhånd tak - og undskyld for Hijack af tråd!
Gravatar #10 - Internet-Ekspert KopNudler
1. sep. 2011 16:40
BOversoe (9) skrev:
Jeg tyv stjæler lige dette indlæg - jeg var lige ved at oprette et topic af samme navn.

Jeg skal købe en NAS Server. Tanken er at købe en server med plads til 2 harddiske.

Jeg mangler hjælp til at finde den rigtige NAS. Den behøver ikke trådløs forbindelse, for den kommer til at stå lige ved siden af routeren. Den skal bruges til stream af film(HD) og musik.
Og så mangler jeg råd til hvilke diske jeg skal købe. Vil gerne have 2x2 TB harddiske, men jeg har efterhånden set mig blind på det, og er meget usikker på hvorvidt omd., buffer mv. spiller ind?

På forhånd tak - og undskyld for Hijack af tråd!

Så længe du bruger QNAP eller synology NAS er du vist sikret. Bare find den billiste på EDBpriser.
Gravatar #11 - Slettet Bruger [1476003433]
1. sep. 2011 17:21
Bare fordi jeg elsker gratis reklame. :) http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-qnap-ts-209-pro-i...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login