mboost-dp1
NAS server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Jeg står og skal købe en NAS server i gave. Jeg har omkring 1100 at gøre med +/- 100 kroner. Den skal have minimum 1 disk med.
Har lidt svært ved at få et overblik over markedet, så er der nogen der kan anbefale den bedste NAS server i det prisleje?
Er det muligt at få en, som kan kobles til tv'et via HDMI?
Venlig hilsen
Mathias
Jeg står og skal købe en NAS server i gave. Jeg har omkring 1100 at gøre med +/- 100 kroner. Den skal have minimum 1 disk med.
Har lidt svært ved at få et overblik over markedet, så er der nogen der kan anbefale den bedste NAS server i det prisleje?
Er det muligt at få en, som kan kobles til tv'et via HDMI?
Venlig hilsen
Mathias
fjols (6) skrev:WD-TV HD Live - 642 kr.
1 TB harddisk - 448 kr.
I alt: 1090 kr.
Tror det er bedst bud til prisen med de krav vi har hørt.
LG DP1 Medieboks - 399 kr
1 TB Harddisk - 459 kr
Fragt 59 kr
917 kr ialt..
Og kan kun varmt anbefale LG DP1.
1 TB Harddisk - 459 kr
Fragt 59 kr
917 kr ialt..
Og kan kun varmt anbefale LG DP1.
Jeg tyv stjæler lige dette indlæg - jeg var lige ved at oprette et topic af samme navn.
Jeg skal købe en NAS Server. Tanken er at købe en server med plads til 2 harddiske.
Jeg mangler hjælp til at finde den rigtige NAS. Den behøver ikke trådløs forbindelse, for den kommer til at stå lige ved siden af routeren. Den skal bruges til stream af film(HD) og musik.
Og så mangler jeg råd til hvilke diske jeg skal købe. Vil gerne have 2x2 TB harddiske, men jeg har efterhånden set mig blind på det, og er meget usikker på hvorvidt omd., buffer mv. spiller ind?
På forhånd tak - og undskyld for Hijack af tråd!
Jeg skal købe en NAS Server. Tanken er at købe en server med plads til 2 harddiske.
Jeg mangler hjælp til at finde den rigtige NAS. Den behøver ikke trådløs forbindelse, for den kommer til at stå lige ved siden af routeren. Den skal bruges til stream af film(HD) og musik.
Og så mangler jeg råd til hvilke diske jeg skal købe. Vil gerne have 2x2 TB harddiske, men jeg har efterhånden set mig blind på det, og er meget usikker på hvorvidt omd., buffer mv. spiller ind?
BOversoe (9) skrev:Jeg tyv stjæler lige dette indlæg - jeg var lige ved at oprette et topic af samme navn.
Så længe du bruger QNAP eller synology NAS er du vist sikret. Bare find den billiste på EDBpriser.
Bare fordi jeg elsker gratis reklame. :) http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-qnap-ts-209-pro-i...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.