mboost-dp1
valg af laptop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg har besluttet mig for at købe en IBM Thinkpad T60, men da jeg skulle til at bestille fandt jeg et tilbud på IBM Thinkpad T60 SXGA+. SXGA+'en har inkluderet 9-cell batteri som jeg alligevel ville købe til T60'eren, så prisforskellen kommer kun til at ligge i 900kr.
mine spekulationer ligger i grafikkortet på SXGA+'eren. er bange for at det vil gå ud over min batterilevetid? jeg skal stort set kun bruge computeren til let arbejde, og har i realiteten ikke brug for et kraftigere grafikkort, da jeg ikke gamer.
batterilevetiden er det der betyder mest for mig i valget af laptop, så er SXGA+'eren et dårligt valg?
på forhånd tak
mine spekulationer ligger i grafikkortet på SXGA+'eren. er bange for at det vil gå ud over min batterilevetid? jeg skal stort set kun bruge computeren til let arbejde, og har i realiteten ikke brug for et kraftigere grafikkort, da jeg ikke gamer.
batterilevetiden er det der betyder mest for mig i valget af laptop, så er SXGA+'eren et dårligt valg?
på forhånd tak
er det også en T60 SXGA+ du sidder med? ville gerne vide lidt om batterilevetiden på den kontra den almindelige T60 :)
Jeg sidder med en t60 med en SXGA+ skærm
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Har også 9 cellers batteriet, og det er virkelig noget af det bedste ved den! Normalt skal man bakse rundt med ladere bare man skal bruge pc'en i en time eller to... Hvis jeg bruger en strømbesparende profil, kan jeg fint holde den igang i word i 6 timer. Ved almindeligt brug med fuld skærmbelysning holder den ca 5 timer...
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Har også 9 cellers batteriet, og det er virkelig noget af det bedste ved den! Normalt skal man bakse rundt med ladere bare man skal bruge pc'en i en time eller to... Hvis jeg bruger en strømbesparende profil, kan jeg fint holde den igang i word i 6 timer. Ved almindeligt brug med fuld skærmbelysning holder den ca 5 timer...
mange tak for informationen! det var faktisk også tilbudet inde på laptops.dk jeg faldt over. det lader ikke til at batterilevetiden forkortes på SXGA+ modellen, så det bliver den mit valg falder på. mange tak igen!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.