mboost-dp1
Forslag: Statestik på "seneste slettede nyheder" og begrundelsen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Måske er det bare en statistiks tilfældighed, men det føles som om at de sidste par gange jeg har indsendt en (ikke-færdigskrevet) nyhed, så er den blevet afvist med begrundelsen:
eller ...
Det er som sådan okay – no hard feelings. Men så blev jeg nysgerrig og tænkte på om der var noget generelt statestik på dette.
Når i svare/afviser tager i oftes udgangspunkt i en skabalon. Tænkte på om i lavede noget statestik på disse "begrundelser"/svar på de slettede nyheder. Alá "De mest benyttede svare givet til slettede nyheder de seneste 30 dage". Kunne ikke se noget blandt jeres nuværende statestik.
Denne funktion ville måske også give jer selv et bedre indblik i hvornår der travlt i biksen, samt hvor man måske skulle blive bedre til at guide brugerne (e.g. direkte kopi, 3 dage gammel, allerede i kø, etc.)
Håber i kan bruge mit forslag.
newz.dk skrev:Tak for dit bidrag, men din nyhed er blevet slettet, da den enten falder lidt uden for nyhedsinteresse eller ikke er blevet skrevet/omskrevet af en nyhedsskribent, mens den stadig var ny/aktuel.
eller ...
newz.dk skrev:Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan findes tid blandt staff til at skrive den. Du er velkommen til selv at skrive en tekst til nyheden og indsende den igen.
Det er som sådan okay – no hard feelings. Men så blev jeg nysgerrig og tænkte på om der var noget generelt statestik på dette.
Når i svare/afviser tager i oftes udgangspunkt i en skabalon. Tænkte på om i lavede noget statestik på disse "begrundelser"/svar på de slettede nyheder. Alá "De mest benyttede svare givet til slettede nyheder de seneste 30 dage". Kunne ikke se noget blandt jeres nuværende statestik.
Denne funktion ville måske også give jer selv et bedre indblik i hvornår der travlt i biksen, samt hvor man måske skulle blive bedre til at guide brugerne (e.g. direkte kopi, 3 dage gammel, allerede i kø, etc.)
Håber i kan bruge mit forslag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.