mboost-dp1
klippebords rouletten
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Sorry, some kind of error has occurred: There was an error communicating with the network. Please try again later.
webcal://p31-calendars.icloud.com/published/2/5y2VvB6fJzJIm8XNgw2hpkLgLl_FyYEsma8_pOxcQj8LVm1OVJd8XKwmmgVMjLC5j5szjZIyKYnOw_lJoCt8RSliGN_MzyhzmYysujdW9SQ
//Assigned to user relationship Guid
Guid rel = new Guid("15e577a3-6bf9-6713-4eac-ba5a5b7c4722");
EnterpriseManagementObject emoAssignedToUser = null;
foreach (EnterpriseManagementRelationshipObject<EnterpriseManagementObject> obj in
emg.EntityObjects.GetRelationshipObjectsWhereSource<EnterpriseManagementObject>(emoWorkItem.Id, TraversalDepth.OneLevel, ObjectQueryOptions.Default))
{
if (obj.RelationshipId == rel)
emoAssignedToUser = obj.TargetObject;
}
Guid rel = new Guid("15e577a3-6bf9-6713-4eac-ba5a5b7c4722");
EnterpriseManagementObject emoAssignedToUser = null;
foreach (EnterpriseManagementRelationshipObject<EnterpriseManagementObject> obj in
emg.EntityObjects.GetRelationshipObjectsWhereSource<EnterpriseManagementObject>(emoWorkItem.Id, TraversalDepth.OneLevel, ObjectQueryOptions.Default))
{
if (obj.RelationshipId == rel)
emoAssignedToUser = obj.TargetObject;
}
Okay, så kunne BitTorrent Sync bruges til at synce de to servere. Men jeg skal stadig have software til backup fra computer til server. Og ikke mindst hardware er jeg interesseret i at høre forslag til.
Ja, dynamisk dns var ellers en oplagt løsning. Det er endda understøttet i begge vores routere. Men det nytter desværre ikke noget, som #6 også forklarer.
Vil det ikke tære på diskene, hvis de kører konstant, og forringe deres levetid?
Okay, så kunne BitTorrent Sync bruges til at synce de to servere. Men jeg skal stadig have software til backup fra computer til server. Og ikke mindst hardware er jeg interesseret i at høre forslag til.
Ja, dynamisk dns var ellers en oplagt løsning. Det er endda understøttet i begge vores routere. Men det nytter desværre ikke noget, som #6 også forklarer.
Vandborg (3) skrev:[...] jeg er ikke sikker på om den kan slukke for dem, men jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle.
Vil det ikke tære på diskene, hvis de kører konstant, og forringe deres levetid?
Install-WindowsFeature AS-HTTP-Activation, Desktop-Experience, NET-Framework-45-Features, RPC-over-HTTP-proxy, RSAT-Clustering, RSAT-Clustering-CmdInterface, RSAT-Clustering-Mgmt, RSAT-Clustering-PowerShell, Web-Mgmt-Console, WAS-Process-Model, Web-Asp-Net45, Web-Basic-Auth, Web-Client-Auth, Web-Digest-Auth, Web-Dir-Browsing, Web-Dyn-Compression, Web-Http-Errors, Web-Http-Logging, Web-Http-Redirect, Web-Http-Tracing, Web-ISAPI-Ext, Web-ISAPI-Filter, Web-Lgcy-Mgmt-Console, Web-Metabase, Web-Mgmt-Console, Web-Mgmt-Service, Web-Net-Ext45, Web-Request-Monitor, Web-Server, Web-Stat-Compression, Web-Static-Content, Web-Windows-Auth, Web-WMI, Windows-Identity-Foundation
3) In the last (empty) line, enter the non-existing policy no "55555555" into the Policy No. column.
4) Right-click the yellow line and remove it.
4) Right-click the yellow line and remove it.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.