mboost-dp1

Login problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
17. feb. 2010 14:33
Jeg har igennem længere tid haft problemer med login her på siden. Det skal siges at jeg bor i Dubai og jeg selv har prøvet at finde frem til hvad der skaber de her problemer. Det jeg er kommet frem til er at min ip adresse udadtil skiftes konstant, både på arbejdet og på mit hotel, tror det er i forbindelse med den proxy der censurerer internettet hernede.

ihvertfald har jeg på myip.dk en ip adresse som ikke er den "korrekte" og hvis jeg kigger på surftown.dk hvor jeg kan indstille ip adresserne for ekstern db adgang har jeg en anden, som er den "rigtige".

http://www.habbahabba.dk/ipadresse.jpg

For det første kan jeg ikke logge ind normalt, jeg er tvunget til at bruge facebook login. For det andet bliver jeg konstant logget ud, hvilket har resulteret i en del posts som ikke er blevet postet og derefter forsvundet fra tekstboksen, hvilket er en anelse frustrerende, nu er jeg så begyndt at kopiere alt inden jeg trykker send.

Jeg er klar over at jeg nok er den eneste på newz med dette problem, men jeg håber at i kan hjælpe mig alligevel. Tidligere har jeg brugt en VPN service som løste problemet, men jeg har ikke længere abbonement hos dem.
Gravatar #2 - Frandsen
17. feb. 2010 15:04
Måske er der en herinde der kan komme med en brugbar løsning, men ellers som du også selv er inde på ville jeg da anbefale VPN.

Jeg har selv boet i udlandet og været bag et stærkt begrænset netværk. Det jeg gjorde var at få lov til at sætte en lille bærbar der fungerede som server op hos nogle bekendte i Danmark. Med VPN til min box kunne jeg alt igen. Det krævede selvfølgelig nogle klare regler for at jeg ikke gjorde noget ulovligt på deres net.
Gravatar #3 - Daniel-Dane
17. feb. 2010 15:23
Alle (inkl. undertegnede) oplever det. Man logges automatisk ud, når man skifter IP siden sidste login. Udvikleren er klar over dette, og det er vist eftersigende ikke "a bug, it's a feature!"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login