mboost-dp1

Meetup

Gå til bund
Gravatar #1 - Mnc
3. maj 2012 13:59
Sad og stenede og kom til at tænke på, var det ikke en idé om dem der gad, mødtes til sommer og gik helt amok med bål, brand, væske og bacon?
Der tænkes naturligvis specifikt på grill og pilsnere (eller hvad man føler for, indenfor en acceptabel afvigelsesgrad. Det kommer primært an på værten hvis det bliver et privat sted)

Da newz er et relativt stort site, hvad angår faste brugere, så er det næppe til at sige hvor de fleste brugere bor, og jeg gætter derfor på at det bedste sted at holde en større grillaften/weekend må være ~Fyn.

Så ved jeg bare ikke om nogen Fynboere kender til det perfekte sted at grille, eller evt. bor et sted med masser af plads (evt en lade hvor folk kan crashe, eller something).

Jeg gætter på at ~August ville være et godt bud, vi skal jo gerne over i nærheden af sensommer, eller i hvert fald en dato hvor vi kan forvente det bedste "default vejr".
Jeg håber derfor på at vi har masser af tid til at få detaljerne på plads. Det ville også være cool hvis nogle af sønderjyderne kunne lægge ud for, og møde op i en varevogn fuld af, masser af pilsnere. Så må gæsterne med fair varsel have at vide hvor mange kroner vi skal medbringe, for både øl og mad.
Og så må jeg igen håbe på at fynboerne har kendskab til en skidegod lokal slagter, således at vi kan have friske kvalitetsvarer, til en fair pris.

Anywho.

Lyder det helt åndsvagt, eller som om det kunne blive en hyggelig aften/weekend?

Svenskerne er selvfølgelig velkomne, ingen diskrimition herfra.
Gravatar #2 - Caek of Doom
3. maj 2012 14:35
Ingen gaming? D:
Gravatar #3 - Mnc
3. maj 2012 14:43
Du er velkommen til at oprette en LAN tråd, men jeg gættede at mange af os efterhånden er mere til grill/druk (hygge) end at game. :P
Gravatar #4 - OxxY
3. maj 2012 14:48
Brætspil går fint hånd i hånd med bajer og grill, bare fyi. :p
Gravatar #5 - Mnc
3. maj 2012 14:49
Brætspil, kortspil og lign. er naturligvis velkomne. Jo mere jo bedre, så længe det fremmer "hygge". :P
Gravatar #6 - Hubert
3. maj 2012 14:56
Bundy er fra fyn og han må da kende et sted man kan smide en grill op der nede...
Gravatar #7 - Thalion
3. maj 2012 17:42
Fyn lyder som en fremragende sted!
Gravatar #8 - Elskov
3. maj 2012 17:50
Interesting
Gravatar #9 - Ronson ⅍
3. maj 2012 18:18
Jeg kan desværre ikke den dag da jeg har planer i forvejen.
Gravatar #10 - Mamad (moveax1ret)
3. maj 2012 18:22
Ronson (9) skrev:
Jeg kan desværre ikke den dag da jeg har planer i forvejen.

Skal du ud og spille suppe steg og is keyboard til et provinsbryllup?
Gravatar #11 - Ronson ⅍
3. maj 2012 18:25
Ja, det lyder rigtigt.
Enten det, eller også tager jeg til Bochum for at se tysk musical. Alt for at slippe for jer.
[url=
Gravatar #12 - Daniel-Dane
3. maj 2012 21:41
Alrekr skal med... oh.
Gravatar #13 - Magten
3. maj 2012 22:02
Hvis det bliver i august så slipper i for at se på mig :)

Men det gør i nok uanset hvad, det er meget få weekender over sommeren der ikke er afsat allerede :(
Gravatar #14 - Nerq
3. maj 2012 22:18
Hvis jeg kan den dag der bliver valgt. Så er jeg også frisk.
Gravatar #15 - PoulErik
3. maj 2012 22:23
Magten (13) skrev:
Men det gør i nok uanset hvad, det er meget få weekender over sommeren der ikke er afsat allerede :(

Jeg skal side og forsvare MS produkter på newz.
Gravatar #16 - Magten
3. maj 2012 22:32
PoulErik (15) skrev:
Jeg skal side og forsvare MS produkter på newz.
Nej dog ikke, jeg har et par bryllupper, runde fødselsdage, ferier og cykelløb jeg har lovet mig væk til ;)

Og nårh ja, forhåbentlig et MS kursus også :)
Gravatar #17 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. maj 2012 03:57
FYI Tyskland = billig kød ... Kender et par knald gode slagtere til ca 50% af prisen i dk :)
Gravatar #18 - Mnc
10. maj 2012 17:05
Bump for fanden.
Gravatar #19 - kinaholm
10. maj 2012 21:50
Spændende... Kunne godt finde på at tage med, hvis det passer med at jeg ikke skal arbejde osv..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login