mboost-dp1
Ny server bug
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Tilykke med den nye webplads, men det lader til at der har sneget sig en bug ind i forumoversigten.
Når jeg selv har skrevet sidste indlæg i en tråd, bliver tråden merkeret som ulæst/eller hvad det hedder. Nå jeg så går ind og ser nit eget sidste indlæg og går tilbage til oversigten, et tråden stadig i ulæst.
Måske noget cache, måske noget andet.
Når jeg selv har skrevet sidste indlæg i en tråd, bliver tråden merkeret som ulæst/eller hvad det hedder. Nå jeg så går ind og ser nit eget sidste indlæg og går tilbage til oversigten, et tråden stadig i ulæst.
Måske noget cache, måske noget andet.
Først når jeg refesher i tråden efter jeg har åbnet den, fanger forum oversigten at jeg har læst de nye indlæg.
Er det noget ajax, der er dårligt ?
Synes også at jeg mister mange indlæg ved indsend. I denne tråd er det sket 3 gange.
Synes også at jeg mister mange indlæg ved indsend. I denne tråd er det sket 3 gange.
Og så er foreslå afstemning viiiildt buggy. kun det første afstemnignsforslag bliver blåt, og nummer 2 forslag kommer med 2 gange og resten bliver ignoreret. Så man skal trykke edit rimelig mange gange for at få en poll med mere end 3 valgmuligheder. Måske derfor afstemningerne har været lidt triste på det sidste? (heh that rimes)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.