mboost-dp1

Nyheder?

Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
4. mar. 2010 14:00
Har lige et par spørgsmål til det at indsende nyheder:

1. Hvordan tilføjer man tags og billeder til en nyhed? Man skal helst tagge nyheder, men jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde den mulighed når man indsender/redigere nyheder

2. Hvor meget skal der til for at en nyhed skrevet af en, bliver valgt til at være skrevet af en anden?
Jeg har lige været inde og skrive en nyhed (no copy/paste/translate/whatever), så kom nyheden til at stå som at det var mig der havde skrevet den. Kort tid efter er der så en der smutter ind og tilføjer en enkelt linje til nyheden, og nu er nyheden skrevet af ham. Størstedelen af nyheden er stadig skrevet af mig
Gravatar #2 - Avenger-
4. mar. 2010 14:11
Hvilken nyhed er der tale om?

Tags og billeder styrer vi, ellers bliver der rod i vores system :)

Gravatar #3 - Adagio
4. mar. 2010 14:14
Det er nyheden om en ny slutsekvens i Portal. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske lige præcis hvilke ord jeg brugte, men jeg syntes at som den står nu, så minder den om hvad jeg selv skrev. Ville være interessant hvis vi havde mulighed for at kunne se forskellen

Ang. tags, hvorfor står det så det her i information om nyheden:

"Husk at skrive relevante tags (nøgleord)."

http://newz.dk/om-os/faq#20
Gravatar #4 - Avenger-
4. mar. 2010 14:27
Ja, det er en anden bruger, der har tilføjet de sidste to linjer.

Vores staff kigger lige på, hvordan de kan rette det til, så brugere ikke "stjæler" nyheder fra hinanden.

Vi har ikke fået opdateret vores FAQ siden vi sidste lavede nogle smårettelser i editoren. Vi har fjernet muligheden for at brugere kan sætte tags på nyheder, da de ikke er lige så familiære med dem de daglige nyhedsskribenter er.

Nyheden er desuden indsendt af mig, og som der står i den FAQ, så beder vi brugere om at undlade at skrive i eksisterende nyheder i køen.

FAQ skrev:
Er en nyhed, du ønsker at skrive, allerede i køen, men du mener, du kan skrive den bedre, så opret en ny nyhed og skriv den; undlad at redigere den eksisterende.

Det er oftest sådan, at når staff indsender nyheder med blot en overskrift, så er det meningen de vil skrive dem senere. I er dog velkommen til at genindsende jeres bud på, hvordan I mener, de skal skrives, men som reglerne også siger, så forholder vi os retten til at omskrive nyheden, hvis vi havde forestillet os en anden tilgang til nyheden.

Håber det opklarede nogle af dine spørgsmål :)
Gravatar #5 - Adagio
4. mar. 2010 14:37
Ok takker, det besvarer spørgsmålene :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login