mboost-dp1

OpenID fail

Gå til bund
Gravatar #1 - Frustreret
2. jun. 2010 14:46
Login med OpenID har været nede hele dagen. Nogle gange får jeg en fejlmeddelelse om en "duplicate nonce", men for det meste bliver jeg bare smidt tilbage til forsiden. Mit OpenID virker fint andre steder.

Hvad sker der? Og hvornår tør man forvente det løst?
Gravatar #2 - hmn
2. jun. 2010 15:16
Vi har flyttet newz over på nye servere, og i den forbindelse er der problemer med det modul vi bruger til openid

Vi er igang med at skrive det om, og forhåbentlig kommer det til at virke i løbet af imorgen
Gravatar #3 - Daniel-Dane
2. jun. 2010 15:22
Velkommen til, Frustreret!

Jeg håber du vil nyde dit ophold såvel som dit brugernavn.
Gravatar #4 - hmn
2. jun. 2010 18:14
det burde køre nu
Gravatar #5 - Windcape
2. jun. 2010 18:34
Jeg oplevede også problemer med det.

Samt at min browser advarede mig mod at secure.newz.dk var på et andet domæne end newz.dk
Gravatar #6 - Daniel-Dane
2. jun. 2010 18:48
Windcape (5) skrev:
Jeg oplevede også problemer med det.

Samt at min browser advarede mig mod at secure.newz.dk var på et andet domæne end newz.dk

hmn (2) skrev:
Vi har flyttet newz over på nye servere, og i den forbindelse er der problemer med det modul vi bruger til openid

Vi er igang med at skrive det om, og forhåbentlig kommer det til at virke i løbet af imorgen
Well duh.

Det er egentlig ret irriterenede hvor lang tid det kan tage at opdatere/flushe cache nogen gange.

Ikke igen! Ah, den bliver der nu.
Gravatar #7 - Windcape
2. jun. 2010 19:35
Daniel-Dane (6) skrev:
Det er egentlig ret irriterenede hvor lang tid det kan tage at opdatere/flushe cache nogen gange.
Ja.

Men man burde måske annoncere det i forvejen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login