mboost-dp1

Problemer med rating og ulæste kommentarer

Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
16. mar. 2010 10:16
Jeg har her på det seneste lagt mærke til at hvis man er inde og læse en nyhed, så rater man en kommentar, næste gang man så kommer tilbage til oversigten over hvilke threads/nyheder der er ulæste beskeder i, så står den sidste kommentar man ratede som at være ulæst
Gravatar #2 - Mandalae
16. mar. 2010 10:20
Ikke hos mig? :)
Gravatar #3 - Adagio
16. mar. 2010 10:22
Hvilken browser bruger du?

Jeg bruger Firefox 3.5.2
Gravatar #4 - Mandalae
16. mar. 2010 10:30
Safari, jeg kan da godt lige teste det i Firefox :)

Det giver bare ikke rigtig mening at det er browseren, for det lyder som et cache issue og ikke et javascript/css issue :)
Gravatar #5 - Mandalae
16. mar. 2010 10:33
Det ser også ud til at fungerer helt fint i Firefox 3.6 :)
Gravatar #6 - Adagio
16. mar. 2010 10:36
Jeg bruger sjældent newz derhjemme, kan lige prøve at teste når jeg engang får tid derhjemme. Lyder til at være et problem på computeren så
Gravatar #7 - Mandalae
16. mar. 2010 10:38
Det lyder mere til at være en glitch på serveren, men den virker ikke til at være konsekvent da det ikke sker for mig.

Er det konsekvent hos dig?
Gravatar #8 - Adagio
16. mar. 2010 10:39
Kom lige i tanke om at jeg også har Chrome 4.1 installeret på computeren, hvor jeg lige testede. Problemet opstår også i Chrome browseren
Gravatar #9 - Mandalae
16. mar. 2010 10:41
Det er ikke bare fordi der bliver skrevet nye kommentarer i nyheden og derved er den ulæst igen?
Gravatar #10 - Adagio
16. mar. 2010 10:45
Nej, jeg lavede testen i en nyhed, hvor jeg havde læst alle kommentarerne og sidste kommentar var før jeg lavede testen
Gravatar #11 - Adagio
16. mar. 2010 12:09
Og lige en kort sidekommentar:
Jeg havde valgt at jeg ville følge med i nyheden om The Pirate Bay (som p.t. har 0 kommentarer), men den bliver ved med at skrive at der er kommet nye kommentarer siden sidst. Det hjælper ikke at åbne nyheden, den vil fortsat stå som at der er kommet ny kommentarer selvom der er 0
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login