mboost-dp1

Skal "LOG AF" sidde lige unde "INDBAKKE"?

Gå til bund
Gravatar #1 - Ibmurai
1. jun. 2010 11:02
"LOG AF" er placeret direkte under "INDBAKKE".

- Det er irriterende nemt at klikke på det hhv. ene når man mener det hhv. andet.

:P
Gravatar #2 - Systran
1. jun. 2010 11:07
Ja, hvor skulle det ellers være? Ved siden af ens brugernavn?!

Amen, så må du simpelthen få styr på musemåtten. Det kan da ikke være mange, der har lavet den fejl.
Gravatar #3 - LinguaIgnota
1. jun. 2010 11:09
Du oprettede din bruger den 26. maj, hvordan fanden kan du allerede have ting i din indbakke? Der gik flere måneder, før nogen havde noget at fortælle mig.
Gravatar #4 - D_V
1. jun. 2010 11:09
Hvis nu du brugte højre hånd til musen, istedet for at bruge den under bordet... Så ville du opnå større præcision, samt undgå de rystelser der får musen til at hoppe...
Gravatar #5 - Slettet Bruger [3677891793]
1. jun. 2010 11:44
Kunne forestille mig han bruger touchskærm :) der er det forholdsvis nemt at misse ting der sidder tæt sammen hvis man ikke zomer ind.
Gravatar #6 - onetreehell
1. jun. 2010 12:23
Eller at man bare ikke altid læser efter hvad det er man trykker på. Det sker tit for mig, når knapperne sidder tæt på hinanden og ligner hinanden.
Gravatar #7 - plazm
1. jun. 2010 12:48
LinguaIgnota (3) skrev:
Du oprettede din bruger den 26. maj, hvordan fanden kan du allerede have ting i din indbakke? Der gik flere måneder, før nogen havde noget at fortælle mig.

Det er fordi han har købt en WoW account :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login