mboost-dp1

WoW account salg

Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
17. aug. 2011 15:11
Jeg synes at antallet af WoW account salgs tråde er stærkt stigende.

Jeg undrer mig over at sælgerne ikke lige stikker en finger i jorden inden de poster.

Men jeg er nok ikke som den typiske WoW account sælger.

Anyway. I starten var det lidt underholdende når WoW account sælgere blev grillet, men idag er det trivielt.

Var det ikke en ide at der blev lavet et lille special hack således at der ved oprettelse af nye tråde lige blev checket for forskellige ord og hvis det drejede sig om WoW account salg fik poster lige en lille side som fortalte lidt om, hvordan den slags tråde normalt ender. Hvis poster vælger at fortsætte alligevel, så har vedkommende selv bedt om det. Men jeg regner da med at vi kunne frasortere en 80-90% på den måde.
Gravatar #2 - Alrekr
17. aug. 2011 15:24
Det ville være lækkert at slippe for WOW-salgstråde - uanset hvordan.
Gravatar #3 - Chewy
17. aug. 2011 15:27
God idé, og også en af de tanker jeg har haft.
Men istedet for at skulle til at lave scripts and what not.
Så kan man udnytte det kæmpe spildplads der er når man skal oprette bruger:
http://peecee.dk/upload/view/322502

Til at informere lidt om hvad newz media er, samt en notits til sidst hvor der står noget ala:
Newz Media dækker over Newz.dk (samt macnation.newz.dk, railgun.newz.dk, raid1.newz.dk), filmz.dk og videovideo.dk.
Når du opretter din bruger får du automatisk adgang til samtlige forum, samt subforummer (fora?).
Salg af WoW kontoer på samtlige af vores forummer (fora?) er ikke accepteret af hverken brugere eller admins.
Alt salg foregår på eget ansvar.
Gravatar #4 - XorpiZ
17. aug. 2011 15:38
Problemet er vel, at admins er ligeglade. Kan ikke mindes, at de har udtalt, at de er imod det.
Gravatar #5 - Chewy
17. aug. 2011 15:40
@XorpiZ

Det er jo så sådan newz er opbygget.
Admins blander sig kun hvis det direkte strider imod dansk lovgivning..
Gravatar #6 - XorpiZ
17. aug. 2011 15:47
Præcis. Men så kan man vel heller ikke skrive, at de ikke accepterer det :)

Men ellers er jeg enig - det kunne være en god ide med en "hold dig væk", når man opretter bruger.
Gravatar #7 - Daniel-Dane
17. aug. 2011 16:07
Chewy (5) skrev:
Admins blander sig kun hvis det direkte strider imod dansk lovgivning..

Eller der skrives nyheder om det.
Gravatar #8 - fjols
17. aug. 2011 16:48
Jeg har sendt en besked til en admin hvor jeg beder om at få kategorien WOW account salg fjernet, samt slettet de gamle tråde.

Forespørgsel nummer 1. burde være mulig at opfylde, men jeg tvivler på de gider slette de gamle tråde.

Noget helt andet er, at der trænger til at blive ryddet op i kategorierne.
Gravatar #9 - Qw_freak
17. aug. 2011 17:18
fjols (8) skrev:
Jeg har sendt en besked til en admin hvor jeg beder om at få kategorien WOW account salg fjernet, samt slettet de gamle tråde.

Forespørgsel nummer 1. burde være mulig at opfylde, men jeg tvivler på de gider slette de gamle tråde.

Noget helt andet er, at der trænger til at blive ryddet op i kategorierne.

Enig, men at slette trådene er sensur i mine øjne, og det sys jeg ikke man skal..

Derimod synes jeg godt der ved oprettelse af profil kunne være en ultrakort overskuelig liste over de mest alm ting som man ikke kan få held med her på sitet...
Gravatar #10 - DiZaster
17. aug. 2011 17:34
Ja, eller man kunne bare vælge at ignorere WoW salgstråde. Hvis folk ikke konstant bumpede dem op, ville de hurtigt drukne i andre tråde.

Ellers bed om et filter eller lignende så du kan ignorere tråde med ordet WoW. At begynde at censurere et site, blot fordi 10-15 brugere finder det irriterende er latterligt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login