mboost-dp1
Program der automatisk kan trykke ja i en save as dialog box
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Well vi har købt en scanner med en knap der skulle kunne scanne og gemme det til en fil direkte, men uanset hvile settings så kommer den med en gem som dialog box, så det jeg har brug for den til er at fylde et random navn ind i feltet og trykke gem
Hmm ja, det bliver vist straks værre. Det kan ikke være fordi settings'ene har en default Gem-Sti som ikke eksistere, eller måske fordi softwaren ikke kan finde ud af lange filnavne, eller måske mellemrum i stien, - kan du prøve at angive en sti ala c:\ eller c:\scan\
Jeg ved, at man kan programmere sig ud af dette, men det vil jo så gælde for ALLE save as bokse, også når du så downloader en fil fra nettet i en browser, så skal man måske bare kunne slå programmet fra ? Jeg tror ikke det ville være SÅ svært at lave.. men man skal aldrig sige aldrig, hehe
Jeg ved, at man kan programmere sig ud af dette, men det vil jo så gælde for ALLE save as bokse, også når du så downloader en fil fra nettet i en browser, så skal man måske bare kunne slå programmet fra ? Jeg tror ikke det ville være SÅ svært at lave.. men man skal aldrig sige aldrig, hehe
Push The Freakin' Button! (V1.06.4, Dec 2003)
A freeware dialog button-pushing utility for Win9x (including Millenium), NT4, Win2000, WinXP by Technology Lighthouse
E-Mail: [email protected]
Website: http://www.tlhouse.co.uk/PTFB.shtml
A freeware dialog button-pushing utility for Win9x (including Millenium), NT4, Win2000, WinXP by Technology Lighthouse
E-Mail: [email protected]
Website: http://www.tlhouse.co.uk/PTFB.shtml
Jeg har fundet en fusk løsning på problemet, som er.
jeg har kodet et lille program der starter MS office Scanning software op, med en standard profil.
Der ud over har jeg installeret en ældre udgave af push the freakin button, som tager sig af tryk på scan knappen.
Der ud over har jeg været inde i registeringdb'en og ændret en hel del, så som hvilket program der skal startes når der trykkes på en knap.
Skummel løsning, men det virker.
Håber på at jeg får et svar i morgen mandag på om der er en parm til scanneren så den selv kan gemme det, for ellers ryger den tilbage for at tage den lille model.
Tak for hjælpen
jeg har kodet et lille program der starter MS office Scanning software op, med en standard profil.
Der ud over har jeg installeret en ældre udgave af push the freakin button, som tager sig af tryk på scan knappen.
Der ud over har jeg været inde i registeringdb'en og ændret en hel del, så som hvilket program der skal startes når der trykkes på en knap.
Skummel løsning, men det virker.
Håber på at jeg får et svar i morgen mandag på om der er en parm til scanneren så den selv kan gemme det, for ellers ryger den tilbage for at tage den lille model.
Tak for hjælpen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.