mboost-dp1

15 dages gratis dvd-leje eller 4-6 film

Gå til bund
Gravatar #1 - pederj
25. dec. 2004 22:27
Hey, her for 2 dage siden meldte jeg lige mig selv til på www.digitarian.dk
Dette er en side hvor man kan leje dvd`er, hvor man f.eks. kan have 2 hjemme af gangen for 200 kr. Dette er jo en rimelig fed service, men det fedeste er at de har tilbud til nye brugere, som så kan få 15 dage for 30 kr. Hvis man så kender en som er bruger kan han give dig et link, og så koster de 15 dage 0 kr. og du kan f.eks. melde dig fra på 14. dag og derved kommer det ikke til at koste dig en rød reje.
Det er dog ikke alle som lige kender en som er medlem, så derfor foreslår jeg at i bruger mit link, derved får JEG 7 ekstra dage, men I får også de 15 dage gratis, og DIGITARIAN får potentielle kunder så derved er alle tre parter glade.
Lad nu være med at se på dette som noget klamt pyramidespil, for det behøver jo ikke at komme til at koste jer nogen penge. Efter de første par dage jeg har været medlem er jeg fuldt ud tilfreds og regner måske overnikøbet med at blive ved med at være medlem. Der kan læses mere om digitarian inde på www.digitarian.dk på deres kundesupport. Det skal lige siges til sidst at i kommer til at betale absolut 0 kr. hvis i ikke vil være medlem mere end de 15 dage, da filmene bliver sendt i frankerede returkuverter.
Hvis i efter denne smøre er interesserede i de 15 dage gratis er mit vennelink:

34969
Gravatar #2 - buch
25. dec. 2004 23:05
ja jeg har os en venne kode:P

>>> 34858 <<<<
Gravatar #3 - Scotty
26. dec. 2004 11:22
Kunne i ikke holde det til 1 tråd? Det begynder at ligne spam
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login