mboost-dp1

Admins !?!?

Gå til bund
Gravatar #1 - bulldog
12. nov. 2003 15:51
Tjaa.. Måske skulle I admins bruge en sen nattetime på at rydde lidt op i forummet.. Ligger en masse unødige (og dumme) tråde som bare ligger og nasser plads på jeres server... Altid godt lige og rydde lidt op, så serveren ikke drukner i en masse tomme tråde som bare ligger og flyder..
Gravatar #2 - Norton
12. nov. 2003 19:16
eller noget...

vis de mangler plads vil de måske slette nogen, men eller tror jeg ikke du skal regne med noget!
Gravatar #3 - Yasw
12. nov. 2003 20:18
Nu er det vel begrænset hvor meget plads en masse tekst optager. Man skal fandme skrive i mange år for at komme op på bare 100MB tekst, og med de størrelse harddiske har i dag tror jeg næppe det skulle give noget pladsproblem på newz-serveren.
Gravatar #4 - hundeboll
12. nov. 2003 20:30
Det kunne måske blive træls, hvis søgefunktionen skal søge igennem en KÆMPE database (alá http://forums.gentoo.org), men der går nok også lige lidt tid...
Gravatar #5 - bulldog
13. nov. 2003 07:31
Jaja.. men også bare et forslag.. ;)
Gravatar #6 - Pernicious
13. nov. 2003 09:55
Kan da nævne at vi bestemt ikke har pladsproblemer. I samme ombæring kan jeg nævne at vi nok snart kommer over på ny hardware, og så skal der en del til for at trække newz i knæ. Mere om det senere.
Gravatar #7 - Kisbye
13. nov. 2003 10:06
Det er da også meget fedt at man kan bruge newz som arkiv.
Hvis man sletter nogle typer indlæg, og lader andre stå kunne man jo godt kalde det censur.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login