mboost-dp1

Anmedelse af www.psx.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Guezz
29. maj 2000 13:11
Anmedelse af www.psx.dkJeg købte en Billig DVD-afspiller ved www.psx.dk. og den gik jo istykker(nærmere var i stykker ved modtagelsen) den havde en løsforbindelse..
Nu har jeg ventet i 14 dage på at få den retur og når man snakker med dem så siger de at sådan kan det jo gå og lyder totalt ligeglade
De gange de har lovet at ringe tilbage er der ALDRIG blavet ringet tilbage.
Da jeg forslog ham at give mig mine penge tilbage sagde han at så ville han jo miste penge ved at få en brugt tilbage til forretningen , og da jeg sagde at han jo kunne rykke for den ved dem der reprarede den ... tja ... da kunne man da fornemme at det ikke var hans problem at min DVD afspiller ikke var klar.
Gravatar #2 - Miklos
29. maj 2000 13:17
HmmEn eller anden med viden om købeloven - kommenter lige dette - kan han ikke kræve pengene tilbage når den er defekt ved modtagelse og det er via postordre ?
Gravatar #3 - ravex
29. maj 2000 17:27
hejsaJp, han kan godt få hans penge tilbage da han har 8dages retur ret !
og den fejl der var ved udstyret.. har han jo ikke lavet !

men hvis han har brugt den fx. 9dage el. sådan så kan han ikke få penge tilbage..
#4 - 29. maj 2000 20:41
øvjeg sendt den først tilbage efter 14 dage...
Gravatar #5 - Grilleren-|
23. jan. 2004 23:46
jo du kan godt få dine penge tilbage du har 8 dages retur

jeg kunne ikke lade være
Gravatar #6 - TWFH
24. jan. 2004 08:55
Der er i hovedtræk 14 dages returret på fjernsalg, ikke 8.
I øvrigt, hvis du reklamerer over en vare inden for 6 måneder er det sælgers ansvar at modbevise din påstand, da kunden ifølge den såkaldte "formodningsregel" i første omgang har ret inden for de nævnte 6 måneder. Kan forhandleren modbevise din påstand er vi tilbage ved den almindelig reklamationsret, hvor det er dig som kunde der skal bevise, at det der er galt ikke er din skyld og/eller hele tiden har været der.
Gravatar #7 - PlattFuss6.7
24. jan. 2004 16:21
Hvad sker der for folk den her tråd er blævet stoppet for snart 4 år siden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login