mboost-dp1

APG - The Party

Gå til bund
Gravatar #1 - Senate
7. nov. 2001 16:30
Hej alle!

Jeg har købt billet til The Party og går og glæder mig til at komme derned. MEN tør man egentlig at tage derned i frygt for APG? Det er satme noget værre lort med den lamer organisation, som man på ingen måder ville skåne hvis man mødte dem en mørk aften hehe...

Det er jo på ingen måder fedt hvis man skulle blive bustet dernede, for vi ved jo alle at vi har pirat, sådan er det bare, og der er ingen der kan stoppe os! Pirat vil altid eksistere, det kan kun begrænses ikke stoppes!

Jeg ville bare høre hvad I tror, tror i de kommer til The Party?

p.s. se hvor lame de er! http://antipiratgruppen.subnet.dk/ inde på deres site!

/Senate OaO
Gravatar #2 - Polyvinylchlorid
7. nov. 2001 16:48
måske kommer de..

min computer i deres varetægt = 800 kr i timen i tabt arbejdsfortjeneste..
Gravatar #3 - Fafler (RDX)
7. nov. 2001 19:41
Vi er 5 der har aflyst turen... vi holder et privat party istedet.

BTW: Hvornår lærer folk der laver hjemmesider at grøn tekst på sort baggrund hører Amstrad´en til?
Gravatar #4 - Polyvinylchlorid
7. nov. 2001 19:43
kommer de skal de jo troppe op med 300 mand for at kunne lave en seriøs razzia så bare rolig de blir som det plejer de snupper et par stykker inden de kommer ind... sådan har det jo altid været
#5 - 7. nov. 2001 22:25
Okay det vil sige hvis man kommer med en formatted comp, har man gode chancer for at man ikke bliver snuppet...
Gravatar #6 - brislingf
28. nov. 2001 15:03
Jeg glæder mig til at se APG, især hvis de nærmer sig min computer, det bliver lige 1600 kr. / timen samt at de skal betale en i firmaet or at overvåge at de ikke stjæler udviklings ideerne fra de spil og software jeg producere, dette kan ende med en ordentligt øretæve til dem selv senere hen.:-)
/brislingf
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login