mboost-dp1

Apple Remote pairing problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
7. aug. 2011 03:13
Hej folkens...
Da den fuckede lidt op med forumkategori sidste gang prøver jeg lige at smide tråden et ordentligt sted..

Nåååh.. men mit problem er, at jeg har haft parret min apple remote (nyeste model) til min macbook pro (sommer 09) under SL.. Jeg valgte så at lave en clean install med Lion (først SL også Lion), da det udkom, og nu har jeg problemer med at få dannet par.. uanset hvad jeg holder nede, kan jeg ikke få den til at danne par med denne mac!!.. Jeg har glemt og lave en unpair inden jeg lavede clean, men jeg ved ikke om dette har betydning. Derudover har jeg været inde i systemindstilliger>sikkerhed>generelt og tjekke at infrarød ikke er slået fra og for at se om jeg har dannet par... men det er slået til, og denne computer har ikke dannet par med noget andet end min iPhone...

Apple Remote'n er ikke gået i stykker, da jeg kan bruge den til at åbne XBMC, også kontrollere den, men jeg kan ikke bruge den til hverken lydjustering eller lign...

Håber i kan hjælpe
mvh.
Wraith
Gravatar #2 - DanaKaZ
7. aug. 2011 10:22
Kan det være fordi at du med XBMC har installeret en anden remote driver såsom candelair, som så gør at du ikke kan bruge de native Apple funktioner?
Gravatar #3 - Wraith
7. aug. 2011 15:43
Intet popper frem med Candelair - havde det også installeret sidste gang på SL, hvor jeg godt kunne parre enhederne... Jeg har også været inde og slå funktionen med Apple Remote fra i XBMC for at se, om det havde nogen indflydelse... Det havde det ikke umiddelbart...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login