mboost-dp1

Arrangering af linuxparty i Jylland

Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
26. maj 2004 01:26
Som nogle af Jer måske oplevede eller bare ved, så var Linuxparty i Roskilde sidste år en succes, som vil blive gentaget. Dette bliver den 17 - 19 septemper i år og jeg skal selvfølgelig med! Men jeg snakker en del med en af arrangørerne og han kan fortælle, at der er mange jyder, som efterlyser et party i Jylland (underligt nok :p ).
Dette har jeg faktisk længe tænkt på at gøre noget ved, men det er først nu, at jeg har tid til at starte projektet, da jeg lige har fået ferie. Men jeg vil ikke stå med hele molevitten selv, da min ferie ikke varer for evigt. Så hvis du/I bor i eller omkring Århus og gerne vil hjælpe til, så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Da jeg selv bor i Århus, der som bekendt ligger rimelig centralt i Jylland/Danmark, så havde jeg tænkt mig at party'et skulle være her. Mht. til tidspunktet, er jeg i tvivl. Dette skyldes flere ting:

-   Jeg gider ikke stene LAN-parties om sommeren.
  -   Der skal ikke gå for lang tid.
  -   Det må ikke ligge for tæt på Linuxparty i Roskilde (17 - 19 sep.)

Så hvis nogle er klar på et Linuxparty i november, som der godt nok er lidt tid til, så skriv. Der sker ikke noget ved at begynde tidligt :)

Er du frisk på at hjælpe, så smid som sagt en mail på adressen: [url=mailto:[email protected]][email protected][/url].

Det skal siges, at jeg i forvejen har erfaring fra arrangering af andre parties og samtidig snakker tæt med arrangørerne af Linuxparty@roskilde.

Mvh. Martin Hundebøll, Viby J
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login