mboost-dp1

Billetter fra m$

Gå til bund
Gravatar #1 - annoia
21. okt. 2003 11:46
For nogle uger siden var der en der smed et link til at man hos Microsoft kunne indtaste en række personlige oplysninger om sig selv, og som belønning få 2 fribilletter til Matrix 3.

Er jeg den eneste der har gjort dette uden at modtage noget fra Microsoft?

Siden er stadigvæk oppe (dog giver de ikke længere billetter væk), og kan findes her...
Jeg har hverken fået billetter eller update-cd... Er det hele bare noget jeg har drømt, eller er det endnu et eksempel på hvor langt microsoft ikke vil gå for deres kunder?
Gravatar #2 - Net_Srak
21. okt. 2003 15:54
Jeg har fået update cd'en, men ikke billetterne endnu. I det brev der fulgt med cd'en, stod der at de ville komme senere.
Gravatar #3 - Gruesome
21. okt. 2003 16:04
Jeg har også fået brevet og CD'en og venter som Net_Srak også bare på billeterne. Skal se den i kolding sammen med en af mine venner. Hvor ser i andre den? :) (btw var det mig der postede linket... hurray for mig \o/ :rolleyes:).
Gravatar #4 - Fjolle
21. okt. 2003 16:08
har også fået cd'en. skal se den i biocity århus :)
Gravatar #5 - MasterMind
26. okt. 2003 19:26
Har fået cd'en samt brevet hvor der står billeterne kommer senere, og hvis de rent faktisk kommer skal jeg også til Kolding.. :)
Gravatar #6 - MasterMind
26. okt. 2003 19:49
PS, kan det passe at den cd faktisk ikke indeholder noget nyt, såvidt jeg husker var der kun SP2 på den (win2k) og nogle patches jeg allerede har??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login