mboost-dp1

Chippen.dk - Fiasko?

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
24. jan. 2003 23:51
http://connery.dk/index.php?artikelid=884

Tjoh, er heller ikke tilfreds med det ene køb jeg har lavet der, og vidste allerede den gang at det var sidste gang jeg købte ind på det site.
Gravatar #2 - Slacz
25. jan. 2003 00:02
hmm.. Man burde være skræmt.. Men den slags findes jo også derude på det anarkistiske net..

-Slacz-
Gravatar #3 - [email protected]
26. jan. 2003 18:27
De sux...

Vi er også blevet lovet en masse ting fra dem... Der sker bare intet.

:o/
Gravatar #4 - Wolly
28. jan. 2003 18:06
Fuck en spade... Han er da nok den dummeste person jeg nogen sinde har hørt om. Og hvad sker der med alle de stavefejl???
#5 - 28. jan. 2003 19:02
bare kom ind og læs mere om chippen på hol.dk
bare søg chippen i søge funktion, så skal i se løjer.
Gravatar #6 - []Sweeper
28. jan. 2003 19:08
well.... i tilfælde af at folk kunne tænke sig at følge sagen lidt, kan jeg sige at jeg personligt er ved at samle klager mod chippen.... Den følgende tråd vil jævnligt blive holdt opdateret når der sker nyt i sagen

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=10&...
Gravatar #7 - Gruesome
28. jan. 2003 20:08
Sweeper, ville ha' besvaret i den post, men er bange for det vil drukne i alle de "det er et god initaitiv" kommentare :rolleyes:

Regn dog med at se en mail fra mig :)
Gravatar #8 - []Sweeper
28. jan. 2003 20:20
Gruesome, lyder glimrende, hvis du mangler mail-addy eller noget, så smid lige en besked herinde
Gravatar #9 - TWFH
28. jan. 2003 20:24
Var inde at kigge på dem i forbindelse med et prischeck på edbpriser... Grundet det dårlige layout, de dårlige priser og den ELENDIGE stavning valgte jeg at nøjes med at kigge :-). Sådan en taber, hvis man vil sælge noget skal man da ikke virke som en lallet amatør.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login