mboost-dp1

Cykel holder til telefonen (HTC 8X)

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
26. apr. 2013 05:21
Jeg er på udkig efter en holder til min cykel som min telefon kan være i og samtidig være lidt beskyttet. Umiddelbart havde jeg tænkt mig at den skulle bruge både på min racercykel og min MTB, så den skal kunne holde til lidt af hvert og gerne beskytte telefonen mod de stød der måtte komme.

Jeg har, forståeligt nok, ikke kunne finde nogen holdere designet specielt til 8X'eren, og jeg har ingen chance for at vurdere hvilke universal mounts der er gode, så det er her i kommer ind i billedet..

Er der nogen der kan anbefale en bestemt holder?
Gravatar #2 - Nåkja
26. apr. 2013 08:22
Magten (1) skrev:
Jeg har, forståeligt nok, ikke kunne finde nogen holdere designet specielt til 8X'eren

Jeg faldt over den her, helt tilfældigt:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-windows-phone...
Og der er flere til 8X

Men jeg ved ikke om den er god. Jeg ville finde en, der var lukket, så telefonen ikke kan hoppe ud. Den i linket ser ikke super troværdig ud IMO.
Gravatar #3 - Magten
26. apr. 2013 08:31
Den er jeg også faldet over, men selvom de skriver 8X specifikt så er det vist bare en universal holder :)

Men ja, jeg tror også det skal være en der er lukket.. Fandt den her tidligere: http://www.incover.dk/shop/arkon-universal-cykelho... som jeg umiddelbart synes ser fin ud. Nogen der kender den?
Gravatar #4 - freesoft
27. apr. 2013 07:01
Magten (3) skrev:
men selvom de skriver 8X specifikt så er det vist bare en universal holder :)

Det ligner det nu ikke på billedet, den skal jo passe præcis til telefonen. Jeg har en lignede holder til min mobil i bilen.

Og den sidder ret stramt i den, men en tur på cykel kunne måske godt ryste den ud, og den er jo ikke beskyttet mod vand.
Så den nr 2 er nok bedre :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login