mboost-dp1

Daemon Tools Help! :(

Gå til bund
Gravatar #1 - Chronos
28. sep. 2004 20:17
Jeg havde engang Daemon Tools installeret, så fjernede jeg det igen, men der eksisterer stadig et falsk drev under denne computer, og nu kan jeg ikke få lov at installere det igen, den skriver:

"Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system...."

nogen den kan hjælpe?

PS. jeg har prøvet at fjerne skidtet fra enhedshåndtering, men det kommer bare igen efter reboot, og jeg kan stadig ik installere selvom jeg fjerner :(
Gravatar #2 - JAB
28. sep. 2004 20:45
:) installer den igen for der efter at sætte devices til disable.... uninstall ... og vupti så er drev væk
Gravatar #3 - Chronos
29. sep. 2004 10:33
jeg skriver jo at jeg ikke kan få lov at installere DT igen..

har fjernet det xtra drev nu, men kan stadig ikke få lov at installere DT :(
Gravatar #4 - amokk
29. sep. 2004 10:47
du kan ikke bare fjerne et drev via device manager, da et drev er en "passiv" enhed som blot opfattes som en del af controlleren, af windows... du skal derimod slette D346PRT under SCSI controllers
Gravatar #5 - Chronos
29. sep. 2004 10:57
det enste jeg har under SCSI controllers er:

Highpoint RCM Device
Highpoint RCM Device
HPT374 UDMA/ATA133 RAID Controller
HPT374 UDMA/ATA133 RAID Controller
Gravatar #6 - Chronos
29. sep. 2004 12:18
er kommet en tand videre nu, har fået det afinstalleret ok, men nu hvor jeg vil installere DT igen får jeg BSOD og noget SCSIPORT.SYS fejl og er nødt til at reboote ?:(
Gravatar #7 - Norton
29. sep. 2004 17:01
Prøv at formatere :)
Gravatar #8 - Chronos
29. sep. 2004 17:06
hah, hell no :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login