mboost-dp1
Dagens grin: 12 ligheder mellem Twitter og high-school
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dagens grin kommer fra The PR Daily, der selv har sakset en liste med 12 overraskende og knap-så-overraskende ligheder mellem Twitter og den gennemsnitlige amerikanske high-school (eventuelt Øregård Gymnasium for de indviede). Tjek den ud.
Det sjove står dog nederst i teksten, hvor der henvises til The Social Media High School Yearbook anno 2011.
Hvis Google var en studerende, ville vedkommende være medlem af...
Det sjove står dog nederst i teksten, hvor der henvises til The Social Media High School Yearbook anno 2011.
Hvis Google var en studerende, ville vedkommende være medlem af...
Jeg er formand for Newz.dk's uofficielle portvinsklub, for jeg var den første til at sige: "Helle for at være formand for Newz.dk's uofficielle portvinsklub!" So there. Faggots.
Waitaminute - man kan da slet ikke være med i klubben, hvis man ikke nærer en udpræget kærlighed til den portugisiske druedrik. Føler du kærlighed, Magda?
Ha, fuck jer, for jeg er administrator for facebook klubben, og alle ved at det er ham der bestemmer ALT!
So long suckers!
So long suckers!
Ronson (18) skrev:Hvad blev der af vandfarves storslåede projekt med at invitere mig til København for andres midler på fredag, så jeg kunne nyde noget portvin?
Hvis du sender mig dit kontonummer, så skal jeg nok sende en donation.
Er en mulliard svenske dadler nok til en førsteklassesbillet til Den Danske Bane og Tog Etat?
Jeg tror jeg må melde fra, jeg er blevet tilbudt en tur til tyskland på fredag eller lørdag. Jeg kan dog tage noget portvin med retur.vandfarve (20) skrev:Hvis du sender mig dit kontonummer, så skal jeg nok sende en donation.
Er en mulliard svenske dadler nok til en førsteklassesbillet til Den Danske Bane og Tog Etat?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.