mboost-dp1

Debianforum.DK

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
13. jun. 2003 05:59
Efter denne uges afstemning og den voksende mængde spørgsmål og tråde omkring (GNU)/Linux synes jeg lige jeg vil henlede folks opmærksomhed på debianforum.dk. Her er flinke behjælpelige mennesker og masser at hjælp at hente fra tidligere posts.
#2 - 13. jun. 2003 18:21
Webside system uden kodning?? hvad mener jeg så lige med det! Først vil jeg sige at det er en fed og cool side den her, men man skal vide lidt om teknik,programering eller andet som omhandler det lidt webmaster/tekninker agtige for at være med her, men det er vel osse dem siden er til for ik? Derfor vil jeg lige nævne at man kan få hjemmesidesystemer som ik kræver skyggen af kodning på www.webcontrol.dk hvis der skulle komme flere nOObs forbi som mig lol... pøj pøj med siden Newz.dk
Gravatar #3 - Ngala
13. jun. 2003 19:02
Et andet rigtigtt godt sted at starte er også linuxin og easydesktop.dk
Gravatar #4 - sKIDROw
14. jun. 2003 08:20
Som Gentoo GNU/Linux bruger kan jeg stolt sige, at jeg sjældent behøver at kigge andre steder end Gentoo's egne docs.. :)
Men jeg er glad for at de disse sider, arbejder selv på at oprette noget lignende.. ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login