mboost-dp1
demo kode
demo kodeJeg vil gerne skrive et par artikler om nogle demo-effekter hvis nogen gider at læse/bruge dem....
gi lyd på [email protected]
Alt for godt!Alt for godt!, Jeg arbejder en del med 3D Max, og synes snart at der skal ske noget nyt!, så jeg har kigget mig lidt rundt på nettet efter eventuelt noget start kode til en 3D Enginer, har fundet et par stykker, men de har ikke været lige som de skulle være, og det ville jo fedt at have en 3D enginer fra bunden. Selvfølgelig skal der programmeres ASM formaten ind i , så man kan importere fra 3D MAX, så der kan komme lidt fart i det hele :-).
Det ville være alt for fedt vis vi fik nogle danske toturials, så vi kan lære lidt, og eventuelt så også lge spørge på Dansk, da det er tit kan være lidt forvirrende at forklare sin "vision" til en, vis der er mange forskellige dele i :-)
Mvh SilverWolf
....helt fintjeg synes det er fint at du skriver disse artikler...selvom jeg endnu ikke kan finde ud af så meget programmering er det altid en start....
So keep on going!
MVH
Iceman
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund